Dor de tata


(imaginea am primit-o pe mail , habar n-am cine-i autorul,dar imi place poezia si o dedic unui prieten drag)

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în versuri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Dor de tata

  1. E foarte foarte trista poezia…….Si e pacat ca se potriveste in multe circumstante.
    Tatal meu m-a dezamagit de multe ori, dar n-as indrazni niciodata sa ii spun cuvinte care sa il doara…….

    • oanaclara zice:

      Asa e, Hapi, e o poezie trista . Eu de multa vreme nu mai am pe cine sa bucur sau sa dezamagesc. 😦

      • lorelei zice:

        Da, Oana, te inteleg perfect, si pe mine m-a „atins” sufleteste, mult de tot, poezia pentru ca s-a implinit 1 an in acest martie de cand nici eu nu o mai am decat pe mama ca sa o bucur sau sa o deamagesc…

        Dor de tata

        Tata

        • oanaclara zice:

          Imi pare rau!
          Tata nu mai e de cand treceam in clasa a zecea. E multa vreme de atunci. Uneori picii mei ma intreaba cum era sau daca s-ar fi jucat cu ei. Dureroase intrebari…

  2. Asa zisa poezie, ar putea avea titlul”Tristetea unui egoist”
    Tatal, isi vede progenitura, aidoma siesi.
    O fi o trasatura a Natiei?
    Madi si Onu

  3. alterego9221 zice:

    Cat de frumoasa e….m-a atins aceasta poezie….iti multumesc pentru aceasta postare. Atata adevar…

  4. VictorCh zice:

    Mi-e dor de el…

  5. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  6. fosile zice:

    N-am crezut ca o sa-mi fie dor.
    Nu ne-am meritat unul pe celalalt.
    Si totusi,mi-e dor…

  7. Marius Bota zice:

    Minunate versuri, minunata lectie. Sa vedem, noi elevii, care poate unii mai au tati, iar altii nu mai au, cum o punem in practica, nu facand ca in randurile ei, ci respectandu-ne parintii. Multumesc, Oana

  8. Pingback: Life in picture « A different blog

  9. sabina zice:

    o am pe facebook

Lasă un comentariu