Horoscop ironic


Astazi,dupa ce am reusit sa ma linistesc in urma unor zile cava mai dureros-agitate, am intrat sa vad ce mai e nou pe net. Primesc mailuri de la seviciu sau instiintari pe Facebook, deci primele chestii pe care le verific, cam astea ar fi : mailul si minunatul cont. Din curiozitate mi-am „consultat” si prezicerile astrale.

Horoscopul meu de azi de pe Facebook suna asa:

Horoscop de azi

Te intelegi bine cu familia. Iti ajuti mult bunicii si acestia se arata recunoscatori. Oricum, se vor recompensa cu prima ocazie ivita. In relatiile de prietenie este indicat sa dai dovada de mai multa diplomatie. Apar contacte neprevazute pe plan profesional.
🙂
Toate bune si frumoase, dar tocmai m-am intors de la inmormantarea bunicii (ultima pe care o aveam) . Normal ca m-a amuzat prezicerea. Imi ajut bunica, adica tocmai m-am ocupat de aranjamentele necesare inmormantarii si cu prima ocazie probabil ca ma va primi in lumea celor drepti cu bratele deschise, ca-n lumea asta tare incurcate a lasat lucrurile!
Mare-i gradina…
Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Horoscop ironic

  1. Ai un umor voltairian!
    E si horoscopul, o institutie aducatoare de bani.
    Madi si Onu

  2. VictorCh zice:

    Horoscopul se adreseaza omului MEDIU, nu „cazurilor speciale” – exista si un procentaj previzibil de „zbârciuri”…
    Da’ CINE te-a pedepsit sa-i consulti – daca nu crezi? Iar daCA-CREzi, CE importanta are CE prevesteste? Nu-ti ramane in sarcina decat (evenrtual) sa „ghicesti” „finalitatea”…

  3. cris zice:

    In primul rand condoleante. Si eu mi-am ingropat bunicul saptamana trecuta si da… uneori e ironic ce ni se intampla.
    O imbratisare calda, calda sa iti lumineze ziua.
    Cris

    • oanaclara zice:

      Multumesc, Cris! Condoleante si tie!
      Multumesc din suflet pentru imbratisare si te imbratisez si eu cu drag. Ma bucura faptul ca mai sunt oameni care stiu cat de benefica e o imbratisare!
      Seara faina!

  4. VictorCh zice:

    „…stiu cat de benefica e o imbratisare!”
    Si mai are SI ALTE „proprietati”, caracteristici (efecte)… (care bagsama TOT la capitolul „benefice” s-ar incadra…) :”> 😛 😆

  5. lorelei zice:

    Sincere condoleante!

Lasă un răspuns

