Life in pictures 35


Profit de provocarea lansata de Costin pentru a va ura un Paste linistit, cu lumina in suflet si prieteni dragi alaturi!

Hristos a inviat!

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

49 de răspunsuri la Life in pictures 35

  1. Stefania zice:

    Adevarat a Inviat!
    Sarbatori binecuvantate cu pace si multe bucurii iti doresc, Oana, impreuna cu cei pe care-i iubesti tu cel mai mult, cu mult drag! 🙂

  2. Oara,
    Paste linistit!
    Dar sa nu-mi spui, ca preparatele, sunt facute de tine,m-ar tulbura abundenta mesei tale.
    Eu care incerc frugalitatea, ma simt indemnat la pacatul lacomiei.
    Bravo, deosebit post!
    Te reprezinta!
    Madi si Onu

  3. Tury zice:

    Adevarat a Inviat!

  4. pandhoraa zice:

    Adevarat a Inviat!
    Sarbatori cu bucurie sa fie…Pasca arata excelent! 🙂

    • oanaclara zice:

      Multumesc, Pandhoraa! E si foarte gustoasa pasca. Singurul ei neajuns e ca e fara stafide (mie imi plac la nebunie, dar picii mei nu le suporta, deci am renuntat la acest ingredient).

  5. SoriN zice:

    Adevarat a Inviat!
    Un gand frumos si un zambet din tot sufletul!

  6. Cristi zice:

    Adevărat a înviat!

  7. Aliosa zice:

    @ Oana,
    Adevărat a Înviat !!!
    Când am văzut minunăția aceea de COZONAC, credeam că ai pus în practică „ rețeta de cozonac ROSENKRANZ ” ….
    Bucatele PASCALE de pe masă vă fac mare cinste doamnelor MAMĂ- FIICĂ !!!
    PAȘTE LUMINOS și plin de BUCURII !!!
    Alioșa.

    • oanaclara zice:

      Of,pai tu insuti mi-ai reprosat ca nu am postat imaginile cu acel cozonac. Asta implica si faptul ca tu ai vazut ca acela e rotund .
      Multumesc pentru apreciere! Sarbatori frumoase sa ai!

  8. tu1074 zice:

    Paști fericite,împreună cu cei dragi, sănătate, fericire și lumină în suflet îți doresc Oana Clara !

  9. Elly Weiss zice:

    Sarbatori fericite!
    Multe si frumoase bunatati in fotografie:)

  10. Pingback: Sărbători fericite! | absolut obişnuit

  11. Pingback: Lătrături ocoşe (160412) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  12. Pingback: Clipe încremenite (160412) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  13. Pingback: Viaţa-n imagini (160412)

  14. Pingback: Alt joc cu poze – 15.04.12 « Florina Lupa Curaru

  15. Pingback: cvasi-absenţă « Colţu' cu muzică

  16. Hristos a Inviat!!!! 🙂 Minunata imagine!!!! 🙂

  17. Marian S zice:

    Deci adevarat a inviat!!!
    Na, ca m-am intors si eu la zone cu internet. Si ce vad eu? Minune de masa de Pasti.
    Trebuie sa recunosc ca a fost mai frumoasa decat a mea. Treb`e sa iau masuri.

    Dom`ne… dar mileul??? De unde e mileul??? Ca am unul la fel pe masa, pe probate!!!
    Pe vremuri mamicile de unde luau aceleasi modele, ha?

  18. Pingback: Alt joc cu poze – 17.04.12 « Florina Lupa Curaru

  19. cafeauata zice:

    Cristos a inviat! Este o masa cum rar ne este dat sa vedem, felicitari!

  20. Pingback: Pe chibrituri: Lalele « Blog de Filumenistă

  21. Pingback: Lătrături ocoşe (180412) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  22. Pingback: Clipe încremenite (180412) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  23. Pingback: Viaţa-n imagini (180412)

  24. Alex zice:

    Adevărat a înviat! Pace şi bucurie să fie şi în casa voastră. Am ajuns mai târziu cu urarea mea, dar cu mult drag.

    Foarte frumoase pregătiri de Paşte! Bunătăţi care sunt sigur că au fost apreciate şi lăudate.

    Numai bine, Oana! 🙂

    • oanaclara zice:

      Multumesc pentru urari! Esti binevenit oricand.
      Bineinteles ca minunatiile acelea au „disparut” destul de repede ca doar pentru asta au fost create. Au mai ramas doar in fotografie.
      Un sfarsit de saptamana placut iti doresc!

  25. Pingback: Alt joc cu poze – 19.04.12 « Florina Lupa Curaru

  26. Pingback: Pe chibrituri: Războinic « Blog de Filumenistă

  27. Pingback: Lătrături ocoşe (200412) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  28. Pingback: Clipe încremenite (200412) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  29. Pingback: Viaţa-n imagini (200412)

  30. Pingback: Alt joc cu poze – 21.04.12 « Florina Lupa Curaru

  31. Pingback: Vechi scăpărări (160512) | Amintiri din filumenie

  32. Pingback: Vechi scăpărări (100412) | Amintiri din filumenie

Lasă un comentariu