despre o intalnire


iubesc clipele in care zambetele oamenilor
se intalnesc ca doua pahare de cristal
fiecare plin cu licoarea
propriilor ganduri, emotii, sentimente
fiecare cu sunetul sau propriu
reverberand in sunetul celuilalt
printr-o atingere catifelata
dupa care,
fiecare
merge mai departe
mai bun

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în versuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la despre o intalnire

  1. Aliosa zice:

    Seara, în pat:
    – Iubitule, sărută-mă sub coadă!
    – Unde? …
    – La ceafă! BOULE!

    –––––––––––––––––––––––––

    Ea catre el:- Logodnicul lui Lili este mai tandru ca tine, ii spune
    mereu „perla mea”!
    – El este bijutier. Eu sunt ginecolog
    Cum ai vrea sa-ti spun?

    –––––––––––––––––––––––––––––-

    O femeie, când are bani,devine independentă față de bărbați.
    Un bărbat, când are bani, devine dependent de femei…

    –––––––––––––––––––––––––––––-

    Sa-i dea curaj pacientului, stomatologul ii ofera inainte de a-i
    scoate maseaua, cateva pahare de palinca, dupa care il intreaba:
    − Ei, cum stam acum? Avem curaj?
    − Ohoooo! Sa indrazneasca cineva sa se apropie de maseaua mea!
    Invitație :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/02/10/
    O seară frumoasă !
    Alioșa.

    • oanaclara zice:

      Of,Aliosa! Postez si eu niste versuri pline de sensibilitate si vii tu repede cu „- La ceafă! BOULE!”
      Pai se poate,TOVARASE? 🙂

      • psi zice:

        s-a cam dus sensibilitatea de râpă! şi eu râd de nu mai pot de coada şi ceafa din banc! 😆 😆 😆

        • oanaclara zice:

          Crezi ca eu n-am ras? 😀 Pana si cuvantul „TOVARASE” are link catre un banc mai vechi.

          Uite si doua scrisorele dragute:

          Scrisoarea unei neveste care isi paraseste sotul:

          „Draga sotule, iti scriu aceasta scrisoare ca sa iti zic ca te las pentru ceva mai bun.
          Am fost o buna nevasta pentru tine in ultimii 7 ani, si nu trebuie sa iti demonstrez asta.
          Aceste ultime 2 saptamani au fost un infern; seful tau azi m-a sunat sa imi spuna ca ti-ai dat demisia, si se pare ca e ultima ta ‘bravura’. Saptamana trecuta te-ai intors acasa si nu ti-ai dat seama ca m-am tuns si mi-am facut unghiile, ca am gatit mancarea ta preferata si ca aveam pe mine o noua marca de lenjerie intima. Te-ai intors acasa, ai mancat in 2 minute si te-ai dus imediat la culcare dupa ce ai vazut meciul. Nu imi mai spui ca ma iubesti, nu ma mai atingi… Nu stiu daca faci misto de mine, daca nu ma mai iubesti, dar orice ar fi eu te las. Noroc bun!

          Semnat: Nevasta-ta. P.S.: Daca vroiai sa ma cauti, sa nu o faci. Eu si frate-tau ne-am mutat la Alba-Iulia, si traim impreuna.”

          –––––––––––––––––––
          Sotul raspunde :
          „Draga nevasta, nimic nu mi-a completat ziua de azi, cum faptul ca am citit scrisoarea ta. E adevarat ca am fost casatoriti pentru 7 ani, dar nu ai fost nici pe aproape de a te comporta ca o buna nevasta. E asa de rau intre noi, incat nu poate functiona. Mi-am dat seama ca te-ai tuns saptamana trecuta, dar primul lucru la care m-am gandit a fost ‘zici ca e barbat ‘. Mama m-a invatat sa nu zic nimic, daca nu am ceva dragutz de zis. Ai gatit mancarea mea preferata, dar cred ca m-ai incurcat cu frate-meu, pentru ca eu nu mai mananc carne de porc de 12 ani. M-am culcat cand am vazut lenjeria ta noua, pentru ca avea inca eticheta cu pretul pe ea: 490 de lei. Am sperat sa fie doar o coincidenta cu faptul ca in acea zi frate-meu mi-a cerut 500 de lei imprumut. Cu toate aceastea simteam ca te iubesc, si speram sa iesim din criza. Asa ca, atunci cand am aflat ca am castigat 10 milioane de euro la lotto, mi-am dat demisia si am cumparat 2 bilete pentru Bora-Bora. Dar cand m-am intors acasa erai deja plecata. Cred ca totul se intampla cu un anume motiv deci. Sper ca viata sa iti fie plina de tot ce ti-ai dorit vreodata. Avocatul mi-a spus, ca din cauza scrisoarei pe care mi-ai lasat-o nu vei avea nici un leu de la mine. Ai grija de tine! –

          Semnat: Bogat ca dracu…si liber! P.S.: nu stiu daca ti-am zis vreodata, dar fratele meu, inainte se numea Maria, nu Marian.
          Sper ca asta nu e o problema pentru tine.

          • VictorCh zice:

            In finalul celei de a doua scrisori, oare genitivul corect sa fie „scrisoarei”, ca in text, SAU „scrisorii”, cum „zice” http://dexonline.ro/definitie/scrisoare ?

            Si – in completare:

            Doua fetite faceau un om de zapada.
            Prima : – Acum e gata, acum e gata !!!!
            A doua : – Mă duc repede în casă, să aduc un morcov !!!
            Prima : – Adu doi morcovi, că poate îi punem şi nas !!!

            * * * * *

            – Mom, I don’t know if I’m not pregnant.
            – Didn’t I tell you, that when a boy touches your ‘boobs’ to say ‘don’t’, and when he touches your ‘vagina’ to say stop ??
            – I know, but he was touching both so I kept saying ‘don’t stop, don’t stop …’

            • oanaclara zice:

              Scrisorii e. Nu am fost atenta,cred. De obicei corectez textele pe care le postez.

              Un poliţist îşi făcea rondul de noapte, când aude un beţiv cântând:
              – Lume, lume, soro lume…
              Poliţaiul zise:
              – Bă, beţivule, nu mai cânta cântece de-astea, cântă şi tu un cântec patriotic.
              – Bine, dom’le. Trei culori cunosc pe lume, lume, soro, lume…

      • Aliosa zice:

        Bine „ UTECISTO ” , am spus doar un banc, nu-i așa ?
        „ Sensibilitatea nu s-a dus de râpă ” cum spun alții ci „puterea ” unora de a deosebi o glumă de ceva serios….
        Mulțumesc pentru bancul cu „ TOVARĂȘUL ” !!!
        Și, la bancuri vechi, uite altele noi …

        -Cum se numeste transpiratia de tigan?
        -Esenta de rom.

        -Care femei sunt cele mai fidele?Blondele? Brunetele? Roscatele?
        -Caruntele!

        La un bal, se duce unu la o tipa:
        -Papusa, dansezi?
        – Da, sigur.
        – Pai, atunci lasa-ma pe mine sa stau pe scaun.

        Cica pilotii au uitat microfonul de comunicatie cu pasagerii deschis: Zice unul:
        -Ce facem? Facem sex cu stewardesa sau mancam? Celalat raspunde:
        – Mancam mai intai.
        Stewardesa ii aude si se grabeste spre cabina sa-i avertizeze ca au lasat intercomunicatia deschisa, dar se impidedica si cade. La care o batrana zice:
        – Nu te grabi maica, n-ai auzit? Mai intai vor sa manance
        O duminică frumoasă !
        Alioșa.

        • oanaclara zice:

          Iti voi respunde cu niste versuri trasnite. Presupun ca ii apartin lui Ion Pribeagu.

          Balada soţului prins în flagrant

          Draga mea, nu fi nervoasă,
          S-a-ntâmplat netam-nesam:
          Cu maşina înspre casă
          Prin furtuna conduceam.
          Când deodată din şanţ apare
          Drept în faţa ochilor
          O… ceva, o… arătare,
          Şi-am frânat să n-o omor.
          Era palidă şi trasă,
          Udă, plină de noroi
          Şi i-am zis:
          Hai, te iau acasă
          Să manânci ceva la noi.?
          S-a spălat, i-am dat mâncare
          Şi-o cămasă, dar nu-i bai
          Era dintre cele care
          Tu nu le mai foloseai.
          I-am dat fusta de mătasă
          Şi-un pulover galben-pai.
          Fiindcă te făceau cam grasă,
          Tu nu le mai foloseai.
          Rupţi, pantofii din picioare
          I-am schimbat, o bucurai!
          Cu acel model pe care
          Tu nu îl mai foloseai.
          Când să plece de la mine
          M-a-ntrebat pe-un ton şoptit:
          Nu mai ai cumva, creştine,
          Şi-altceva nefolosit?

  2. Marian S zice:

    Tu niciodată n-ai să ştii ce fac
    Când vreau să fii de mine aproape mult mai mult
    Să mă asculţi, să te ascut…

    Pe masă pun un pic pahar şi torn în el puţin nectar
    În altul mai înalt, de vin, pun doar esenţă de pelin.
    Din amândouă beau pe rând; pe rând râzând, pe rând plângând
    Şi masa-n plânset o termin… că beau cu mult mai mult pelin.

    Şi niciodată n-ai să ştii că-n jurul mesei trei vom fi
    În stânga tu, în dreapta eu
    Şi-n faţa noastră dorul meu…

    • oanaclara zice:

      🙂 draguuuuuut! Multumesc pentru versuri!

      • Marian S zice:

        Evident, nu sunt eu poetul.
        Iar ieri mi s-a intamplat o chestie… groaznica: Google nu mi le-a gasit pe nicaieri!!! Le-am cautat in timp ce le postam, fiindca le-am reprodus din memorie, e posibil sa fi gresit ceva. Concluzie: habar nu am cine le-a scris. Stiu insa cine le-a cantat si mi le-a adus in atentie: Marian Nistor cu Savoy. Intr-o buna zi, cand o sa am „scula„ potrivita, o sa reascult cele 10 LP-uri scoase de ei pina in `89, sa vad care naibii era piesa si ce poet e trecut la capitolul autori.
        1. Chiar asa, stie cineva cine este autorul versurilor?
        2. Si mai am o nedumerire, tot nu am lamurit chestiunea aceasta:
        http://smro.wordpress.com/2010/10/22/versuri-muzica-flori/

    • CORINA ROTH zice:

      Şi niciodată n-ai să ştii că-n jurul mesei trei vom fi
      În stânga tu, în dreapta eu
      Şi-n faţa noastră dorul meu…

      Aceste versuri sunt scrise de sora mea …Felicia Feldiorean ..te rog specifica cine le-a scris …. Corina

      • VictorCh zice:

        CORINA ROTH, dumneata ai citit numai comentariul in care era postata poezia, nu si replica lui MarianS la raspunsul la acel comentariu? Iti citez eu, daca dumitale ti-a fost greu sa citesti si arunci asa… aluzii de acuzatii nefondate:

        „Evident, nu sunt eu poetul.
        Iar ieri mi s-a intamplat o chestie… groaznica: Google nu mi le-a gasit pe nicaieri!!! Le-am cautat in timp ce le postam, fiindca le-am reprodus din memorie, e posibil sa fi gresit ceva. Concluzie: habar nu am cine le-a scris.”

        Omul nu incercase sa-si insuseasca paternitatea versurilor, nici nu incercase sa priveze autorul de meritul crearii lor (neglijand mentionarea acestuia), ci mentionase macar motivul pt care nu putea specifica autorul. Sau explicatia dansului nu ti se pare plauzibila? (In locul dumitale – sau al SURORII dumitale – eu cred ca as fi fost bucuros ca CUIVA – indiferent cui anume – versurile ii placusera atat de mult incat le retinuse pe-de-rost, chiar daca nu retinuse asociat SI numele autorului.)

        Dar iti multumim (EU personal iti multumesc) pt completarea informarii noastre (MELE) SI cu identitatea autorului versurilor.
        (Da’ daca TOT te-ai ostenit sa comunici autorul, ai fi putut avea bunavointa de a ne comunica SI titlul volumului in care figureaza aceste versuri, editura si anul aparitiei sale tiparite, si eventual SI vreun link spre acele versuri – si poate si spre alte lucrari din creatia sa – in cazul in care aceasta / acestea sunt disponibile SI pe net.)

      • oanaclara zice:

        Ma bucur ca am aflat cine e autoare! 🙂

  3. Camelia zice:

    Zâmbetele, aşa ca o aplecare a unuia înspre celălalt, în atingeri deschizătoare de culori topite din ochi strălucinzi, răsfrângeri în suflet.

  4. Pingback: Life in picture « A different blog

  5. Pingback: răpitoare | absolut obişnuit

  6. Pingback: STOP A.C.T.A.!!!Singurul loc liber din lume,internetul,poate disparea!!! « O viata mai buna!

  7. Postam anuntul dvs in peste 365 de siteuri de anunturi din Romania impreuna cu o poza si adresa siteului dvs. (in siteurile ce permit acest lucru) crescand astfel numarul celor care vad anuntul dvs cu cateva sute de mii de persoane zilnic. Noi facem aceasta munca in locul dvs. Anuntul va fi indexat de Google rapid (cateva zile) si va fi afisat in primele pagini.

    • oanaclara zice:

      Sincer,nu ma intereseaza. Daca da cineva o cautare pe Google si scrie simplu : „diverse”, printre primele sugestii apare blogul meu. Nu e o pagina din care sa castig ceva, am creat-o doar pentru amuzamentul meu si al celor ce o citesc.

Lasă un comentariu