Imprumutul


La un moment dat, Bula ajunge intr-o mare criza de bani. Se gandi sa mearga la vecinul lui evreu Itic, si sa-i ceara 2 lei, ca imprumut pana la primavara.
Itic il asculta atent, apoi ii zise:
-Bine, iti dau 2 lei imprumut pana la primavara, dar imi lasi toporul ca zalog, si la primavara imi dai 4 lei inapoi, altfel nu ne invoim. E bine?
Mai de voie, mai de nevoie, intr-un final Bula se invoi. Lasa toporul ca zalog, luase banii,si dadu  sa plece.
Insa Itic il striga:
-Bai, Bula! Ia fii atent la mine, la ce m-am gandit. La primavara stiu ca o sa-ti fie greu sa-mi dai inapoi cei 4 lei, intrucat iarna e lunga si grea,asa ca stii ce? Ia da tu acum 2 lei inapoi, si la primavara iti mai raman de dat doar 2 lei, ce zici, o sa-ti fie mai usor?
Bula se gandi putin, si recunoscu in sinea lui,ca Itic are dreptate, si ca uite: e un vecin adevarat,asa ca se invoi, ii dete inapoi cei 2 lei, si pleca acasa, ceva mai usurat.
Insa pe drum tot calcula:
-Hmmm! Bani nu am, topor nu am, insa m-am ales cu o datorie de 2 lei, si totusi nu a fost nimic in neregula…

MORALA: Acelasi Itic ne dadu si noua Romaniei imprumut de atatea ori,

                     numai ca acum se numeste FMI! 

Sursa:mail

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în bancuri și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Imprumutul

  1. Aliosa zice:

    @ Oana,
    Bună dimineața !
    La bancuri bune se răspunde tot la fel !

    Într-o familie ideala, sotia habar n-are de unde vin banii, iar sotul n-are idee pe ce se duc.

    Burta mare nu e de la bere, e pentru bere.

    De ce zilele cand faci curat, speli si gatesti se numesc libere?

    Este dovedit stiintific ca, daca pui urechea la piciorul cuiva, vei auzi:
    – Ce dracu’ faci, ba, la piciorul meu?

    Dumnezeu ne-a creat pe noi toti diferiti, dar cand a ajuns la chinezi, s-a plictisit.

    A merge la McDonald’s pentru o salata este ca si cum ai merge la prostituate pentru o imbratisare.

    Control fiscal in piata de flori din Rahova. Douazeci de tiganci au fost deflorate.

    Nu faceti aceeasi prostie de doua ori, sunt atat de multe prostii noi de facut!

    Lenea: obicei de a te odihni in avans.

    Pentru a nu parea disponibila de la prima intalnire, Ioana a mancat banana cu lingura.

    Daca vrei sa ingenunchezi un barbat, dezbraca-te si stai in patru labe .

    Sotia:
    – Nu mă mai iubesti………….
    Sotul, aratand spre cei 5 copii:
    – Si crezi ca pe astia i-am descarcat de pe Google?
    O zi bună !
    Alioșa.

  2. Pingback: Time – 2 « schtiel

  3. Pingback: Tangshan « O lume in imagini

  4. Pingback: obsesii dincolo de ninsori | absolut obişnuit

  5. Pingback: Time – 3 « schtiel

  6. elaroseni zice:

    Să nu spui că suntem…neam de Bulă! 🙂

  7. Pingback: Life in picture « A different blog

  8. Alex zice:

    Ha, ha! Numai Bulă putea să facă aşa o „afacere”! Vorba de mai sus: şi noi suntem un fel de …neam de Bulă! Numai că noi o să dăm şi nădragii de pe noi lui nea Iţic (FMI) ăsta. Ce să mai zici? Râdem noi, dar nu prea-i de râs…

    O duminică frumoasă, Oana! 🙂

  9. Stefania zice:

    Off topic. Ma bucur pentru ca am putut intra din nou pe site-ul tau Oana. De cateva zile cand accesam pagina ta, imi aparea o atentionare pe toata pagina care nu ma lasa sa intru pe site…

    O duminica minunata iti doresc Oana! 🙂

    • oanaclara zice:

      Ciudata intamplare. Nu stiu de ce ai patit asta. Probabil o fi deranjat pe careva vreun articol si a raportat pe undeva blogul sau cine stie ce s-a mai intamplat… Bine ca e ok acum!
      Duminica faina sa ai si tu!

  10. Pingback: hanna bota, în căutarea ultimului canibal | DAP

Lasă un comentariu