Oana Pellea despre televizor


“În loc să mă uit ca hipnotizată la cutia numită televizor, mai bine m-aş uita pe geamul meu oval care dă spre cer. Spectacolul e mult mai viu şi mai interesant.

Uite norii, uite-i cum trec…

Oricum înveţi mai mult din trecerea norilor decât din emisiunile făcute doar ca să rămâi cu creierul liniştit şi gol. Da, televiziunea a devenit pe tot globul ce mai folosit detergent. Nu-i zice nici Ariel, nici Omo, ci pur şi cimplu televiziune. Detergentul televiziune vă lasă creierele mai curate şi mirosind plăcut. Folosiţi cu încredere. Spală tot.”

Oana Pellea

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în maxime si cugetari și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Oana Pellea despre televizor

  1. Marian S zice:

    Vaaaai, dar eu mă uit foarte des la televizor. Cum intru în casă, cum dau cu ochii de el. Şi mereu mă întreb: cât o să-l mai ţin pe post de mobilă, dacă tot nu-l bag în priză??? 🙂

    • oanaclara zice:

      Noi il folosim pe post de cantec de leagan. Adica seara cand vrem sa adormim, il fixam pe un anumit program, il setam sa se inchida dupa 20 min si gata…. 🙂 Oricum toata ziua nu vedem nici casa , daramite televizorul!

      • Marian S zice:

        Daaaa, era bun de somnifer, dar am renuntat si la functia asta. LOL, mai am un radiocasetofon prin casa!!! Pun o caseta de corazon, merge juma` de ora, nani!
        Se inchide singur.

  2. ellyweiss zice:

    Oana Pellea are mare dreptate. La mine merge pe canalele de stiri fiindca-l tine mama deschis. Desi nici nu se prea uita. Cica nu-i place linistea si televizorul e foarte bun de ignorat :))

    Am sa scriu ceva legat de asta si te voi mentiona in articol. Chiar asta-seara, dupa ce termin de vizitat blogurile de la MFC, fiindca mi s-a intamplat azi ceva…
    Numai bine! 🙂

Lasă un comentariu