Miercurea fara cuvinte 60


O invitatie tacuta la Brasov , pentru Carmen si toti ceilalti cititori ai blogului.

La multi ani tuturor Mariilor!

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în calatorii, personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 60

  1. pandhoraa zice:

    plin de viata loc…am fost acolo chiar acum doua saptamani 🙂

  2. brasovul, o sursa inepuizabila de fotografii reusite

  3. Dana zice:

    Brasovul … mi-e dor de el. Orasulmeu natal…trebuie sa ma intorc inca o data…

  4. abbilbal zice:

    Frumos oraş, frumoasă fotografie.

  5. anca zice:

    chiar o zi linistita si placuta, ca pentru sfat.
    este un oras foarte frumos, unul dintre cele mai frumoase orase ale tarii, bogat in istorie si arhitectura.

  6. ellyweiss zice:

    Foarte frumoasa foto! E mult de cand n-am mai fost pe acolo.
    O zi placuta!

  7. Aliosa zice:

    Buna dimineata !
    Daca la POLITICA n-ai aceptat invitatia, atunci, poate iti vei face timp sa intri pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/08/14/
    pentru imagini frumoase cu MAICA DOMNULUI
    si o felie de TORT ANIVERSAR !
    Prezenta ta ar onora si mai mult evenimentul !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

  8. Alex zice:

    Ce poză frumoasă! Tare bine ai surprins cerul cu norii aceia pufoşi, deasupra unui oraş frumos…
    Numai bine, dragă Oana! 🙂

  9. Annarkali zice:

    Orasul meu natal. Ce dor imi e de el. Ultima data cand am fost…2010.

  10. Pingback: în umbra lucrurilor | blog cu taxa inversa

  11. Pingback: Revărsarea… | pensionarul

Lasă un comentariu