Life in pictures 40


Aseara a fost Noaptea Muzeelor si am vizitat drag  Muzeul de Istorie,  Casa Cuza unde era un miniconcert de muzica clasica , apoi  expozitia de monede si medalii. La Complexul Muzeal de Stiinte ale Naturii , am urmarit  din nou, cu placere, la Planetariu, documentarul „Doua bucatele de sticla” si ne-am uitat un pic pe cer de pe terasa Observatorului Astronomic (observatiile mai amanuntite le lasam pentru alte seri mai putin aglomerate).

Mi-a parut rau ca nu am ajuns la Casa Colectiilor, care imi e foarte draga, dar picii mei erau extrem de obositi si nu s-au mai lasat plimbati.

Cel mai frumos organizat eveniment a fost Sezatoare de la CCDJ. Parca am intrat in lumea lui Creanga. Picii mei au fost incantati sa teasa la razboi , sa joace in hora, sa vada cum se utilizeaza diverse unelte si instrumente muzicale traditionale si sa manance cocosei (floricele de porumb), minciunele si turte coapte pe plita, ca la sezatorile autentice.

Poftesc la sezatoare toti calatorii din trenul duminical lui Costin! 🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Eveniment, personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

74 de răspunsuri la Life in pictures 40

  1. Stefania zice:

    Foarte frumos ati petrecut seara, Oana. Minunate imaginile. La noi, in sat, inca se mai pastreaza astfel de obiceiuri, se mai fac sezatori si in ziua de astazi, in serile de iarna. Cand eram acasa, participam si eu seara de seara si tare frumos mai era. Uite cum pozele pe care tu le-ai facut, mi-au trezit amintiri frumoase si iti multumesc mult.
    O duminica minunata iti doresc, Oana! 🙂

    • oanaclara zice:

      Intr-adevar am petrecut o seara minunata.
      Cat ii admir pe oamenii din satul tau pentru ca pastreaza traditiile! Ma bucura faptul ca ti-am trezit amintiri placute. 🙂
      Saptamana frumoasa sa ai!

  2. Oara,
    Ai un dar special, de a-mi starni nostalgia copilariei, evocata in Nunta, Imparatia apelor, si altele.
    O zi deosebita sa aveti!
    Madi si Onu

  3. Sînt mare amator de muzee, rar îmi scapă cîte unul pe unde ajung daaar, eu prefer să le vizitez ziua…
    Duminică minunată!

    • oanaclara zice:

      🙂 Eu obisnuiesc sa le vizitez si ziua, dar in Noaptea Muzeelor se petrec pe acolo activitati deosebite de zilele obisnuite.
      Picii mei sunt vizitatri fideli ai Complexului Muzeal de Stiinte ale Naturii.

  4. pandhora zice:

    ai petrecut o seara minunata…sunt sigura ca picii tai nu o vor uita prea curand 🙂

  5. cartim zice:

    Cred ca a fost frumos ceea ce ai bazut , ma bucur pentru tine .

    O seara frumoasa.

  6. tu1074 zice:

    Frumos ați petrecut !

  7. Carmen zice:

    ce frumosi sunt românii!

  8. ellyweiss zice:

    Si mie imi plac muzeele. N-am prea mai ajuns de curand in vreunul, dar am o placere deosebita de a vedea lucururi deosebite, vechi sau noi, traditii si tot ceea ce este frumos.
    Frumoasa postare!
    Scuze pentru marea intarziere 🙂
    O zi buna sa ai!

  9. Pingback: Viaţa-n imagini (220512)

  10. Pingback: Clipe încremenite (220512) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  11. Pingback: Lătrături ocoşe (220512) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  12. Pingback: Vechi scăpărări (220512) | Amintiri din filumenie

  13. Pingback: Alt joc cu poze – 21.05.12 « Florina Lupa Curaru

  14. Pingback: Alt joc cu poze – 23.05.12 « Florina Lupa Curaru

  15. qturistu zice:

    M-ai convins, nu ca ai fi incercat, oricum… la anu` aleg Galati-ul pentru Noaptea Muzeelor… 😛

  16. Pingback: Viaţa-n imagini (240512)

  17. Pingback: Clipe încremenite (240512) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  18. Pingback: Lătrături ocoşe (240512) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  19. Pingback: Vechi scăpărări (240512) | Amintiri din filumenie

  20. Pingback: Viaţa-n imagini (260512)

  21. Pingback: Clipe încremenite (260512) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  22. Pingback: Vechi scăpărări (260512) | Amintiri din filumenie

  23. Pingback: Lătrături ocoşe (260512) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  24. Pingback: Vechi scăpărări (280512) | Amintiri din filumenie

  25. Pingback: Pe chibrituri: Chibrituri Bucureşti « Blog de Filumenistă

  26. Pingback: Alt joc cu poze – 29.05.12 « Florina Lupa Curaru

  27. Pingback: Alt joc cu poze – 31.05.12 « Florina Lupa Curaru

  28. Pingback: Vechi scăpărări (300512) | Amintiri din filumenie

  29. Pingback: Lătrături ocoşe (280512) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  30. Pingback: Lătrături ocoşe (300512) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  31. Pingback: Clipe încremenite (010612) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  32. Pingback: Clipe încremenite (280512) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  33. Pingback: Clipe încremenite (300512) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  34. Pingback: Viaţa-n imagini (280512)

  35. Pingback: Pe chibrituri: Flacăra de chibrit « Blog de Filumenistă

  36. Pingback: Vechi scăpărări (010612) | Amintiri din filumenie

  37. Pingback: Lătrături ocoşe (010612) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  38. Pingback: Vechi scăpărări (030612) | Amintiri din filumenie

  39. Pingback: Să creşteţi mari! « Florina Lupa Curaru

  40. Pingback: Clipe încremenite (010612) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  41. Pingback: Alt joc cu poze – 02.06.12 « Florina Lupa Curaru

  42. Pingback: Alt joc cu poze – 04.06.12 « Florina Lupa Curaru

  43. Pingback: Alt joc cu poze – 06.06.12 « Florina Lupa Curaru

  44. Pingback: Pe chibrituri: ADAS « Blog de Filumenistă

  45. Pingback: Pe chibrituri: “Valorificați prin Cooperativele de consum” « Blog de Filumenistă

  46. Pingback: Pe chibrituri: Apicultura « Blog de Filumenistă

  47. Pingback: Clipe încremenite (030612) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  48. Pingback: Clipe încremenite (050612) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  49. Pingback: Lătrături ocoşe (030612) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  50. Pingback: Lătrături ocoşe (050612) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  51. Pingback: Viaţa-n imagini (030612)

  52. Pingback: Viaţa-n imagini (050612)

  53. Pingback: Viaţa-n imagini (070612)

  54. Pingback: Clipe încremenite (070612) « Zamfir Turdeanu' – un turdean (aproape) ca oricare

  55. Pingback: Lătrături ocoşe (070612) « Ulise al II-lea cel Ocoş

  56. Pingback: Vechi scăpărări (030612) | Amintiri din filumenie

  57. Pingback: Urgent, DEXAMETAZONĂ pastile « Stropi de suflet la vedere

Lasă un comentariu