Exercitiu anti-stress – Încercati sa închideti pisoiul…



Dati click în cercurile de culoare mai deschisa. Ele se vor inchide la culoare si nu vor permite pisicii sa treaca mai departe.
Obiectivul este sa închideti pisoiul  .
Ca sa începeti, dati click AICI.
Mult noroc si multa atentie!


sursa mail


Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Haioase și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Exercitiu anti-stress – Încercati sa închideti pisoiul…

  1. VictorCh zice:

    CARE „anti-stres”, ca eu am inceput „exercitiul” calm – si-acuma-‘s nervos! 😆

  2. Marian S zice:

    Siiiiiguuuur că da!!! Poţi oricând să înveţi o pisică să facă ce vrea ea. 😛

  3. Deny zice:

    O, tu, de ce nu ai pus un caine, ca mie nu imi plac pisicile!!!!!!!!!

  4. Deny zice:

    Prefer Zuma Deluxe

    • oanaclara zice:

      Nu ma omor cu jocurile la calculator. Picii mei se joaca intr-o veselie. Cel putin cel mare m-a innebunit cu jocurile de pe Facebook si cu Webkinz. Intr-un final am trecut contul acela de pe Facebook pe numele lui. 🙂

  5. La inceput ,a fost greu, dar mi-am inchipuit ca ai putea fi tu, asa ca am reusit sa te inchid repede, sa nu-mi mai scapi.
    Esti captiva mea, sa stiii! 🙂 🙂 🙂
    Ludic…, desigur.
    Conform: „puterea unui singur gand!”

    Madi si Onu

  6. Pingback: Life in picture « A different blog

  7. madMe zice:

    Am prins-o !!!!! La primul nivel doar, după aia nu am mai reușit. După ce o prinzi prima dată, la următorul nivel sunt mai puține cercuri închise din prima 😛 Dar mai încerc!

Lasă un comentariu