Cromozomul Y e ca şi mort, trăiască oja şi cromozomul X!


In urma unor cercetări care au durat enorm, cercetătorii americani au ajuns la o concluzie zguduitoare, pe care o ţin încă secretă: în maximum 500 de ani (sau în 125.000, n-am reţinut exact), cromozomul Y va dispărea. Dacă nu ne credeţi, să ştiţi că s-a scris şi în ziare! În plus, reporterii noştri speciali din viitor, au interceptat şi nişte documente pe care vi le punem la dispoziţie chiar acum. Doamnelor şi domnilor, scoateţi batistele! Vă prezentăm în exclusivitate jurnalul Androginei Paloş, o tânără din România viitorului, o Românie fără Mihaela Rădulescu şi Andreea Marin, dar şi fără bărbaţi.

Joi, 13 martie 127.008
Iar s-a stricat cratiţa–minune! Mi-a inversat varza proteică cu raţa dietetică şi întotdeauna mă înţeapă bila de la varză proteică pe raţă dietetică! Şi n-am vreme să fac alta că începe la televizor campionatul de fardat–viteză şi iar pierd secţiunea fond de ten şi simultanul de bigudiuri. Băga-mi-aş, tocmai m-a sunat Virginica să-mi spună că mâine începe sezonul de trei zile de preţuri normale, sper să am timp să dau o raită prin magazine, m-am săturat să-mi cumpăr ţoale la preţuri reduse şi am văzut nişte chiloţi super pe care vreau să-i iau neapărat la preţ întreg. ….

Continuarea AICI

M-am distrat copios citind acest articol .

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Haioase, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cromozomul Y e ca şi mort, trăiască oja şi cromozomul X!

  1. Hapi zice:

    Cu raita prin magazine mi-ai adus aminte de ceea ce-mi doresc eu mult: ahhh, fierul de ondulat- Remington 😦 Astept reduceri.

  2. Dan zice:

    Eeeeiiii … Dar faptul cromozomul Y este degenerativ e cunoscut de multă vreme. Ne spunea despre asta profa de biologie prin … o mie nouă sute optză’ şi ceva, de-mi amintesc eu bine. Şi uite că nu s-a întâmplat nimic. Deşi, ştiu că la vremea respectivă, împreună cu colegul de bancă ne-am bucurat să aflăm asta. Că, din calcule aritmetice simple, ne-ar fi rămas nouă, bărbaţilor deja născuţi, mai multe femei pe cap de mascul. Ceea ce, la vremea respectivă, noi credeam că e de bine. Acum nu mai sunt deloc de aceeaşi părere. Uneori, şi una singură e prea mult … 😀

    • oanaclara zice:

      Ok, recunosc faptul ca si eu sunt o pacoste cateodata. Sper, totusi sa nu se ajunga la situatia aceea absurda zugravita in articol. Auzi, rezervatie de barbati… 😀

Lasă un răspuns

