Poveste simplă


Poteci de dor

De data asta o să mă abţin să vorbesc despre reclame deşi multe aş avea de spus. Dar e marţi, e poveste şi aleg să nu îmi spun părerea. Considerăm că face parte din „decor”. S-a întâmplat în urmă cu ceva timp să vină o doamnă, să îmi întindă o ciocolată şi să-mi spună „mulţumesc”. Iniţial am refuzat, apoi am insistat să îmi spună pentru ce dar nu a vrut. Mi-a zis că ştie ea mai bine şi că îmi rămâne datoare. Ni se întâmplă să facem lucruri din instinct, să ajutăm fără să ne dăm seama de asta? E posibil ca unele gesturi mărunte pentru noi, să însemne foarte mult pentru cei din jur şi să simtă, după un timp, nevoia de a se revanşa cumva? Dar în cazul nostru? Au fost momente în care un gest, un cuvânt, o mână întinsă să conteze mai mult decât a crezut…

Vezi articol original 384 de cuvinte mai mult

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Poveste simplă

  1. Aliosa zice:

    @ Buna dimineata !
    Un AN prescolar si scolar cat mai bun pentru copilasii tai !
    Aliosa.

  2. gheorgica zice:

    Dupa ce am folosit doua pachete de servetele pentru lacrimi, mi-am adus aminte ca nu este bine sa primesti daruri. Daca sunt de la greci? Daca te vede DNA-ul sau DNAF-ul? Ai vazut ce a patzit remes de la caltabosi.
    Gluma cu ciocolata
    Daca primesi de la nevasta este critica
    Daca-ti cumperi singur este autocritica
    Daca primesti de la vecina esti sub orice critica

  3. Mulţumesc mult! O seară frumoasă!!

Lasă un răspuns

