De ce oamenii inteligenti esueaza si prostii reusesc in viata


About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la De ce oamenii inteligenti esueaza si prostii reusesc in viata

  1. gheorgica spune:

    Articolul este interesant ca mod de abordare si curaj, interesante si comentariile de acolo. Si eu m-am intrebat de multe ori cum sta treaba asta si am parerea mea. De ce nu reuseste omul destept? Este pedepsit de fortele care l-au creat(Dumnezeu, forta divina, fortele naturale…..forte)De ce este pedepsit? ,,Big bangul cosmosului,, a creat miscarea. De atunci toate legile divine s-au schimbat si tot ce produce echilibru si ordine deranjeaza fiind impotriva miscarii. Omul destept asta face. Vrea ordine,linii paralele perpendiculare si cercuri. Fortele doresc dezordine, linii curbe, forme neregulate. Fortele lupta impotriva echilibrului- darama tot ce a creat omul destept, nimic nu rezista si este pus in miscare.Imperfectiunea a devenit mai rezistenta, ea nu se opune miscarii. Proverbele vb despre asta si tot ce se face in contra te uda pe pantaloni. Am experimentat asta pe mine si a dat rezultate. Am reusit la nivelu meu de cunoastere sa aplanez conflictele cu fortele folosnd miscarea de tango care reuseste sa pacaleasca un pik fortele si in felul asta sa am si eu satisfactie partiala.

    • oanaclara spune:

      Interesant punct de vedere! Mi-am permis sa editez nitel comentariul tau.🙂 Am scos prima parte care nu prea parea la locul ei pe acest blog. Seara faina!

  2. gheorgica spune:

    Ok ! Prima parte este mai mult adresata celui care a tradus ce a vrut sa spuna Jodorowski nu blogului. Din pacate suntem la mintea unui traducator. Pentru a fi ferit de interpretari trebuie sa citesti originalul. Daca vrei sa te distrezi citeste traduceri de carti tehnice facute de traducatori in ale literaturii

  3. Aliosa spune:

    @ Buna dimineata !
    La intrebarea din chiar titlu’
    Raspunsu-i simplu , dureros :
    Din cauza lui nea TAMPITU’
    Ce-i cocotat acolo sus !
    El cerne si discerne
    Promovand doar nonvalorile
    In timp ce valorile perene
    Sunt alungate precum ciorile !
    Aliosa.

Lasă un răspuns

