Miercurea fara cuvinte 71


E miercuri si vizitam in liniste Cetatea de Scaun de laTargoviste.

Cetatea de scaun Targoviste Biserica Domneasca Biserica Domneasca Cetatea de Scaun Targoviste

Cuvintele au ramas la Carmen . 🙂

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în calatorii, personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 71

  1. MARIA zice:

    Foarte frumoase pozele! O seară minunată!

  2. Liviu Bimbea zice:

    Frumoase fotografii.
    Să ai o noapte liniștită și răcoroasă.

  3. CARMEN zice:

    aceasta cetate am trecut-o pe lista mea viitoare „de vizitat în concediu” Cât de frumoasa este cetate! Minunate detalii, frumoase unghiuri!
    Happy WW!
    PS: ma bucur ca ai revenit la MfC, draga OanaClara! 🙂

  4. CARMEN zice:

    aceasta cetate am trecut-o pe lista mea viitoare “de vizitat în concediu” Cât de frumoasa este cetate! Minunate detalii, frumoase unghiuri!
    Happy WW!
    PS: ma bucur ca ai revenit la MfC, draga OanaClara! 🙂

    • oanaclara zice:

      E foarte frumoasa,iar in curte e si un muzeu al tiparului romanesc. In spatele Curtii Domnesti e un parc imens care a fost pe vremuri parcul din curtea castelului.
      Si eu ma bucur pentru ca v-am regasit! 🙂

  5. Alex zice:

    Mă bucur că ai ajuns să vizitezi vechea Cetate domnească, din oraşul care m-a adoptat de câţiva ani. Dacă ştiam că ajungi pe aici, o făceam pe…ghidul! 🙂 Data viitoare, sigur!

    O zi cât mai frumoasă! 🙂

    • oanaclara zice:

      A, multumesc dar nu era nevoie. 🙂 E acasa la sotul meu. Mergem destul de des in zona.
      Zi faina si tie! Pozele sunt facute in drum spre Targu Jiu.

Lasă un răspuns

