Miercurea fara cuvinte 70


Zi de miercuri tacuta si smerita, impreuna cu un preot de poveste de la Manastirea Lainici.

Picture 204

Alte ganduri tacute de miercuri gasiti AICI, pe pagina lui Carmen.

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în calatorii, personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 70

  1. CARMEN zice:

    nici nu se poate sa fii altfel în preajma Presfinţitului Părinte, decat tacut si smierit, fie ca e luni, miercuri sau vineri. Un moment impresionant ai surprins în aceasta fotografie!

    • oanaclara zice:

      Multumesc!
      I-am cerut , cu teama , sa imi permita sa il fotografiez. A fost atat de surprins!
      A intrebat: „Cum sa ma fotografiati? Aici?”
      Zic: „Da , aici, asa cum sunteti acum.”
      A incuviintat din cap si…gata poza. 🙂
      I-am multumit si am iesit din biserica . Imi parea rau ca i-am tulburat linistea, dar eram multumita de fotografia aceasta, mai ales pentru ca reusisem sa surprind ceea ce zecile de oameni care treceau in vizita pe acolo nu au vazut.

  2. MARIA zice:

    Îl cunosc! Și tu mergi la Lainici? Noi mergem de doar două ori pe an pentru că avem și frățiori mici (3 și 1 an)… Dar am fost și de Paști!
    Când eram mai mică, mi-era tare frică de părintele acesta!:)
    Te pup!

    • oanaclara zice:

      Nu il cunosc. Am fost si eu in trecere pe acolo , ca si multi alti turisti. Am intrat in bisericuta , iar acest preot era in pronaos si spovedea pe cineva. Nu am vrut sa il deranjez. Era intr-un colt la fereastra. Multi oameni nici nu il observau. M-am intors ceva mai tarziu si l-am fotografiat. Nu e o persoana de care sa te sperii. Mie mi s-a parut bland si linistit.

  3. elly weiss zice:

    Frumoasa fotografia. 🙂 Mi-a placut reactia pe care o povestesti, acea de mare surpriza cand a aflat ca doresti sa-l fotografiezi. Mi se pare atat de normala…intr-o lume in care normalitatea e deja o rara avis…
    O zi frumoasa sa ai!

    • oanaclara zice:

      Multumesc! Probabil i s-a parut ciudat faptul ca l-ar fi considerat cineva atat de special incat sa doreasca o imagine ca amintire. 🙂 Asa sunt toti oamenii modesti.
      Zi faina si tie!

Lasă un răspuns

