De pe mal de Dunare


Picture 012AFDJ Galati

*

Terminal de pasageriTerminal de pasageri

*

Palatul Navigatiei/Gara FluvialaPalatul Navigatiei/Gara Fluviala

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la De pe mal de Dunare

  1. geladumi zice:

    Aha, avem ceva in comun, putina Dunare 🙂 sai ma bucur foarte tare!

    • oanaclara zice:

      Aha…ma gandeam eu ca de la tine din oras vine… 😀 😀
      Si eu ma bucur sa te cunosc, asa virtual. Am dat o raita pe blogul tau si mi-a placut foarte mult. Mai trec. Promit! 🙂

      • geladumi zice:

        Bucuria este mare si de partea mea si te astept oricand sa scotocesti prin cufar…trimit barcuta mea dupa tine, cand esti obosita si nu poti sa ajungi 🙂 iar in cufar te vor astepta intotdeauna bunatati sanatoase, dar sanatoase, nu gluma, facute cu ingrediente din gradina mea de pe malul, ghici cui…:))))))))))))))))))

  2. geladumi zice:

    Am vrut sa spun „si” ma bucur, scuze…

Lasă un răspuns

