Spin – Inca o zi


Viata mea alearga zi de zi
De parca ar fi un tren nebun si stiu
Nu am timp acum sa ma opresc
Si nu am timp sa mai respir dar stiu

Nu se mai vede nicio lumina
Zboara tot spre o noua zi
Linistea serii ma va opri

Inca o zi, inc-o secunda
A mai trecut si iarasi nu am inteles de ce
Timpul zboara atat de repede
Inca o zi, inc-o secunda
Si noaptea se coboara iar
A mai trecut inca o zi ca o furtuna
A mai trecut inca o zi ca o furtuna

Nu se mai vede nici o lumina
Zboara tot spre o noua zi
Linistea serii ma va opri

Inca o zi, inc-o secunda
A mai trecut si iarasi nu am inteles de ce
Timpul zboara atat de repede
Inca o zi, inc-o secunda
Si noaptea se coboara iar
A mai trecut inca o zi ca o furtuna
A mai trecut inca o zi ca o furtuna

Inca o zi

Inca o zi, inc-o secunda
A mai trecut si iarasi nu am inteles de ce

Inca o zi, inc-o secunda
A mai trecut si iarasi nu am inteles de ce
Timpul zboara atat de repede
Inca o zi, inc-o secunda
Si noaptea se coboara iar
A mai trecut inca o zi ca o furtuna
A mai trecut o zï ca o furtuna.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Spin – Inca o zi

  1. Aliosa spune:

    @ Buna ziua Oana !
    VIATA merge inainte
    Copilasii cresc
    Inima ne e cuminte
    Sperantele infloresc .
    Doar DRAGOSTEA ne face feste
    Caci fara ea
    Nu mai sunt fieste
    Ci doar INIMA rea !

    Cu stima si respect,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

