Miercurea fara cuvinte 68


Nu am mai trecut de ceva vreme pe pagina lui Carmen,dar revin acum, intr-o noua zi tacuta de  miercuri .

tabara singeorz-bai 2011 251

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 68

  1. Pingback: Miercurea făr’de cuvinte (1) | NAPOBLOGHIA

  2. CARMEN zice:

    bine te-am regasit! 🙂
    o vestuta frumoasa si vesela ne prezinti tu astazi, aici. Multumim 🙂
    happy WW!

  3. abbilbal zice:

    O, ce „cheptar” frumos.
    Să ai o seară liniştită.

  4. Kristi zice:

    Bine realizată!

  5. elly weiss zice:

    Superb cojocel! Culori vesele, ca pentru primavara ce sta sa vina 🙂
    O zi frumoasa sa ai!

  6. Andreea B zice:

    miercurea cu ciucurei 🙂

  7. Alex zice:

    Ce frumoasă poză! Şi cât de bine se alătură pieptarul tradiţional, de lemnul porţii.

    Numai bine, dragă Oana! 🙂

  8. vlad zice:

    Buna, imi place foarte mult blogul tau si vreau sa stiu daca te intereseaza sa facem schimb de linkuri: http://www.ditoate.com .Eu te-am adaugat deja , si astept raspunsul tau. Multumesc anticipat.

  9. VictorCh zice:

    Aspectul general al ilicului (frumos si vesel – si mitos – dar intr-un stil anume, specific) imi sugereaza o tinuta specifica vreunui nu-stiu-care eveniment, probabil vreo sarbatoare…

    • oanaclara zice:

      Asa am zis si eu. Locatia unde era expus m-a surprins nitel. E un local , un fel de popas la intrarea in Jud. Maramures. E construit in totalitate din lemn si are o miniexpozitie de obiecte traditionale. Mi-a placut foarte mult ideea.

Lasă un răspuns

