Trufe și Aguride

Iarna 2

Trupul meu albastru doar zăpada vrea,
Mâna ta întinsă răscolind omătul,
Iarna mi-e în suflet, proaspătă şi grea,
Un troian de fluturi îngheţaţi cu totul.

Ninge cu fioruri, izvodite-n sân,
Cu dorinţe mute, plânse printre deşte,
Între munţi şi ape ochii tăi rămân,
Din lumina oarbă, raza viscoleşte.

Eu mă tem de soare, tu te temi de ger,
Ne-nvârtim iernatic dupa albe ore,
Cuişoare albe ţintuiesc pe cer
Palme fumegânde, răni multicolore.

Mână-n mână ducem o restrişte stea,
Ochii pierd în larguri fulgi mărunţi de zare,
Zălogiţi cu lanţuri de tristeţe grea,
Tâmplă lângă tâmplă seceră ninsoare.

Vezi articol original

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la

  1. Marian S spune:

    Na, frumos, dar la Bucureşti sunt vreo 6 grade şi mi-a înmugurit mărul din faţa blocului.
    Sper să nu ia exemplu şi viţa-de-vie de la balcon, că n-am chef să-i fac acum tăierile de primăvară.

  2. Alex spune:

    Frumoase versuri! Frumoasă şi imaginea hibernală.

    Numai bine îţi doresc, dragă Oana!🙂

Lasă un răspuns

