Zâna Măseluţă


Dănuţ e proaspăt proprietar al unui dinte permanent nou-nouţ. Dimineaţă mi-a arătat cu mândrie că a primit bănuţi de la Zâna Măseluţă. Deasemenea, mi-a explicat grav:

-Ştiu de ce Zâna Măseluţă mi-a adus mai multe bancnote de 1 leu: pentru că a făcut schimb cu zâna de la raţe.

– De la raţe???

– Da. Când unei raţe îi cade o pană , o pune sub pernă si noaptea vine Zâna Măseluţă, o ia şi îi lasă un bănuţ în loc.

🙂

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Zâna Măseluţă

  1. Blue Sorin zice:

    Un copil, Raul, care acum nu mai e copil, și care se uita mult la Animal Planet, la cei patru anișori ai lui îmi spunea odată că miriapodul are multe picioare pentru că lui în cad picoarele de lapte … când îi cade unul îl doare … ca să nu fie supărat zâna piciorușelor, pentru fiecare picior pierdut, îi dă două mai puternice în loc…

    Îmi cer scuze, dar Raul vorbea de labe… a trebuit să adaptez pentru că îmi dau seama cum ar fi sunat: Zâna Labelor 😀

  2. Marian S zice:

    Ştie cineva pe unde umblă zâna părului? Vreau şi eu câte un bănuţ pentru fiecare fir de păr căzut de pe chelie! 😆

    • oanaclara zice:

      Cred ca s-a pensionat , dupa ce a strans atatea fire de par cate sa-i ajunga toata viata. 🙂 Acum , probabil , nu mai investeste in asa ceva. 😀

  3. Alex zice:

    Ha, ha! Chiar îmi era dor de spusele înţelepte ale lui Dănuţ! Ce bine găseşte el explicaţii pentru toate! Să-l tot asculţi!
    Nmai bine să vă fie la toţi! 🙂

Lasă un răspuns

