Cercetatorul Danut


Danut intra val-vartej in camera, foarte vesel si mandru de o noua isprava:

-Gata , am verificat si n-are viermisor!

-Ce ai verificat, Danut?

-Pai, am spalat un mar, am infipt un pai in el, m-am uitat in gaura si am vazut ca in mar nu locuieste niciun viermisor,deci e bun de mancat.

🙂 Bineinteles ca marul – cobai a sfarsit mancat de cercetatorul Danut.

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în De-ale lui Dănuţ :) și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Cercetatorul Danut

  1. Stefania zice:

    E simpatic foc, Danut! Eu mi-l si imaginez pe micul tau cercetator, in plina actiune.
    O duminica minunata iti doresc, Oana! 🙂

  2. Marian S zice:

    Partea bună e că mănâncă fructe din proprie iniţiativă, aia e!!!

    PS: eu aveam altă metodă, da` să nu mai spui la nimeni. Luam fructul, îl băgam în apă şi îl lăsam acolo câteva ore, să se înece viermii.
    Dar staţi, nu râdeţi încă, nu am ajuns la poantă! Poanta tare e că metoda… dă rezultate. 🙂

    • oanaclara zice:

      I-am invatat sa manance fructe si asta e un lucru bun.
      Metoda cu scufundatul fructelor in apa merge cel mai bine la cirese si visine. 🙂

      • VictorCh zice:

        Asa este, dar tocmai la cirese si visine este si cel mai… disgratioasa. Sincer, pe mine ma deranjeaza mai putin sa nu stiu daca n-oi fi mancat si oarece viermisori DE-ASTIA, de fruct, impreuna cu fructul (altfel sanatos) – nici nu se simte la gust, nici nu este nociv in vreun alt fel decat strict psihic (fobia la IDEEA de a inghiti viermii) – decat ma deranjeaza sa vad „spectacolul” viermisorilor plutind la suprafata apei in castronul in care au fost inecati prin scufundarea mai indelungata a fructelor.
        (In urma constatarilor mele personale, daca gustul fructelor este modificat vina este nu a prezentei viermisorilor specifici ci a aparitiei maruntelor portiuni din fruct care – expuse la aer in urma perforarii cojii fructului de catre viermisor – incepusera sa se altereze, si care isi pastreaza acelasi gust chiar daca viermisorii au fost intre timp indepartati.)

  3. VictorCh zice:

    Impreuna cu frate-sau, sa-ti creasca mari, sanatosi si intelepti, si sa ai parte dumneata de ei si ei de dumneata.

    Da’ copiilor tai nu le-a explicat niciodata nimeni ca fructele cu viermi sunt mai pretioase, fiind cu carne? 😀 (In realitate, SUNT intr-adevar mai pretioase – vesticii le cauta cu preponderenta, preferand fructele viermanoase celor frumoase (!) – dar cauza este alta: insasi prezenta viermelui in fruct este un indicator al faptului ca au fost folosite pesticide mai putine (sau deloc), fructul fiind astfel mai sanatos de consumat.)

Lasă un răspuns

