Miercurea fara cuvinte 62


Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru Carmen si toti cititorii, parfum tomnatec de flori de castan… 🙂

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 62

  1. ellyweiss zice:

    Abia le-am vazut anul acesta, nu stiu de ce. Poate pentru ca sunt tot mai putini castani. Imi plac florile castanului.
    O placuta zi de miercuri sa ai!

    • oanaclara zice:

      Am observat un fenomen tare interesant. Acum , in prag de toamna sunt multi castani infloriti. Cel din fotografii e primul pe care l-am descoperit.
      Zi frumoasa si tie!

  2. Tury zice:

    Happy WW!

  3. abbilbal zice:

    Sunt frumoşi castanii înfloriţi toamna.
    Să ai o seară liniştită.

    • oanaclara zice:

      Anul acesta am vazut pentru prima data castani infloriti toamna si mi s-a parut un fenomen ciudat. Se pare ca vom avea o toaman lunga. Zi faina sa ai!

      • VictorCh zice:

        In Timisoara castanii – ca si pomii fructiferi, ca si arbustii de liliac (iorgovan, malin) – infloriti toamna (desi acest lucru nu se intampla cu regularitate, in fiecare an) nu reprezinta catusi de putin un fenomen atat de rar incat sa fie considerat a fi exceptional.

  4. cafeauata zice:

    Castanii sunt preferatii mei! Poate de aceea ma intristez cand vad atat de multi bolnavi, cu frunzele uscate inainte de vreme… Nu este cazul celor fotografiati de tine, acestia sunt tare frumosi si mandri de „lumanarile” lor!

  5. Pingback: colţul cu vechituri – 25 « Colţu' cu muzică

  6. VictorCh zice:

    A trebuit sa ajung la poza „aia” ca sa vad (pe fundal mai intunecat) si floarea (initial ma mirasem de ne-noima comentariului din articol), abia apoi – cautandu-le (anume) cu privirea – am reusit sa disting (contre-jour) florile si in celelalte poze…

    • oanaclara zice:

      Nu am avut un unghi prea bun pentru a le fotografia. E un castan crescut langa o intersectie unde e trafic destul de intens si am preferat sa raman pe trotuar pentru a face fotografii. 🙂

Lasă un răspuns

