Life in pictures 50


Azi voi raspunde provocarii lansate de Costin, cu o poezie care imi e draga. 🙂

*

Scaun al vietii

 

*

Un picior pentru clipa
în care va trebui să-nvăţ să zbor
sau un altul mai scurt pentru
nopţile albe cu gust de nelinişti
al treilea picior, sprijinit cu
frunze de salcâm singuratic
pentru fiecare iubire a mea
şi încă unul umed şi mirosind
a lemn de nuc necopt cu braţe lungi
şi mărturii ascunse pentru prezent
şi pentru viitor.

am să încep aşa de mâine
să mă aşez pe scunul întreg
al vieţii mele
ca să ies în târg să ascult mulţimea
cum îţi construieşte mese fără
hrană pe ele
şi fără scaunul meu.

*

Cristina Climov

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în versuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Life in pictures 50

  1. Alex zice:

    Foarte frumoasă poezia!
    Numai bine, Oana! 🙂

  2. Salut,
    Porpun un schimb de link-uri cu
    http://downloadfirefox14.blogspot.com/
    Aici sunt informatii despre browserul
    Mozilla Firefox.
    Multumesc frumos.
    Astept un comment pe blog daca manifesta interes.

Lasă un răspuns

