Life in pictures 49


Costin ne provoaca la o intrecere cu imagini frumoase, iar eu vin cu niscaiva  liniste si piosenie si cu o invitatie la litie. 🙂

Duminica faina!

Această prezentare necesită JavaScript.

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în calatorii, personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Life in pictures 49

  1. Alex zice:

    Printre cele ale lumii acesteia, mai trebuie să ne strecurăm şi spre cele duhovniceşti, cu gândul şi inima la Cel de Sus!
    Numai bine, Oana!

  2. ellyweiss zice:

    Frumos si pentru mine si interesant. Pentru ca aceasta postare mi-a dat ocazia sa citesc si sa aflu ce inseamna litia. Marturisesc ca nu stiam.
    O saptamana plina de bucurii!

    • oanaclara zice:

      Sincer,nici eu nu stiam pana cand am intrebat o maicuta ce reprezinta aranjamentul acela interesant si mi-a explicat . 🙂
      Sfarsit de saptamana fain sa ai!

  3. Pingback: Eye Contact 154 « Silence's Blog

Lasă un răspuns

