Life in pictures 48


Calatoria in imagini a lui Costin a inceput iar .  Propun un popas de relaxare in padure la Sinaia .

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în calatorii, personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Life in pictures 48

  1. Alex zice:

    Oaaau! Ce mi-ar plăcea să mă plimb acum, prin umbra răcoroasă a acelor copaci, pe cărări de munte….
    Faină şi răcoroasă imagine, Oana!
    O zi cât mai frumoasă! 🙂

    • oanaclara zice:

      M-a surprins faptul ca am gasit in padure un leagan improvizat. Si mie mi-e dor de munte , unde e liniste si racoare.
      Un sfarsit de saptamana placut iti doresc!

  2. Oara, vino la mine pe blog, şi accesează comentatorul Giulia,Te asigur, vei fi străbătută de fiorii plăcerii idealului care am înţeles că te animă!
    Asta, nu pentrucă ai uitat de existenţa mea!
    Ci ca să nu uiţi de ce ţi-ai popus! 🙂
    Madi şi Onu.

  3. Aliosa zice:

    @ Oana,
    Buna dimineata !
    In ziua REFERENDUMULUI te invit pe
    http://aliosapopovici/wordpress.com/2012/07/29/
    sa vedem impreuna MANSTIRILE din judetul NEAMT !!!
    Alegerea iti apartine !
    O zi superba !
    Cu stima si respect,
    Aliosa.

  4. Aliosa zice:

    PS!!!
    Nici EU nu sunt inregimentat politic !
    Si EU sunt propriul meu stapan !!!
    Cei care se lasa paalitic de Base&PDL, NU STIU CE FAC !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Si EU merg la REFERENDUM !!!
    Si EU voi vota DA!
    Astept de prea multa vreme CLIPA asta !!!
    Vezi http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/07/19/AMR-10-ZILE
    Aliosa.

  5. vhialodpose1989 zice:

    Reblogged this on Dave Davenport Blog.

Lasă un răspuns

