Life in pictures 44


O alta duminica plina de frumos a inceput la initiativa lui Costin.

Si pentru ca ii promisesem lui Adrian ca voi posta imagini cu crinul meu albastru, iacata-l :

Această prezentare necesită JavaScript.

Duminica frumoasa tuturor!🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Life in pictures 44

  1. Cris-Mary spune:

    Este absolut superb si minunat! Nu am mai vazut asa ceva! Vreau si eu ! Sa-ti traiasca ! O duminica linistita!

    • oanaclara spune:

      Al meu are 21 de ani si e prima data cand infloreste. E pui al unui crin pe care il aveam in casa cand eram copil.🙂
      Am inteles ca in Portugalia sunt niste plante comune. Daca o face pui, iti ofer unul cu placere.
      Duminica frumoasa sa ai!

  2. Cat este de frumos! Mutlumesc!🙂
    Al meu nu mai infloreste😦 Avea dreptate Mihaela-Gradinareasa. Bine, il am si de vreo 2 luni cred :)) Dar tu ai un crin absolut deosebit, pare atat de gingas…are si multe flori. Acum ca omul curios🙂 intreb si eu: floarea miroase?

  3. ellyweiss spune:

    Interesanta planta si frumoasa floare are!
    Nici nu stiam despre existenta unui astfel de crin🙂
    Foarte frumos! Da, chiar, are parfum?
    O seara placuta in continuare.

  4. ellyweiss spune:

    Acum a aparut raspunsul…Am vazut, nu are miros. Ms.

  5. Qturistu` spune:

    Nici eu nu stiam de tipul asta de floare… hmmm… foarte faina!

  6. Melinda spune:

    Frumoasa floare si o pasiune la fel. O intrebare te rog: cum se pot insera imaginle pe wordpress in acest fel? Multumesc.

    • oanaclara spune:

      La inserare imagini, ai optiunea de a adauga galerie sau slideshow. Cele 2 optiuni apar in josul ferestrei cu inserare imagini. Pentru a le vedea asa ,dai click pe slideshow.🙂

  7. Pingback: Apus dupa gratii | Ratzone's Blog

  8. Zamfir POP spune:

    Cu atatea flori, duminica va fi una inflorata.

  9. Marius Bota spune:

    Nu stiu cum a fost duminica, dar pozele sunt superbe!!

  10. Pingback: Nono « Ioan Usca

  11. Alex spune:

    N-am ştiut că sunt şi astfel de crini. Pur şi simplu minunaţi! Foarte frumoase poze.
    Numai bine îţi doresc, dragă Oana!🙂

Lasă un răspuns

