Miercurea fara cuvinte 56


Sssssssssst! E miercuri si Carmen a decretat stare de … liniste.🙂

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 56

  1. abbilbal spune:

    Este foarte frumoasă această fotografie cu irişi sălbatici.

  2. ellyweiss spune:

    Sunt irisi aflati pe camp? Par usor diferiti de cei cultivati prin gradini🙂
    Frumos!
    O noapte buna sa ai!

  3. Foarte frumosi irisii…cand ii vad mi-aduc aminte ca am adus si eu unul foarte rar acasa, s-a prins…dar nu mai infloreste😦

  4. Alex spune:

    N-am mai văzut demult asfel de irişi sălbatici. Şi ce frumoşi sunt!
    Îţi doresc un sfârşit de săptămână cât mai frumos!🙂

    • oanaclara spune:

      Si pe mine m-a mirat sa ii vad. Treceam cu masina pe un podet si ei erau undeva pe camp…Am oprit si m-am dus sa ii admir si bineinteles sa ii fotografiez.🙂

Lasă un răspuns

