Life in pictures 41


Alta duminica, alta provocare din partea lui Costin…

Azi facem cunostinta cu un soi de crin salbatic ce creste in padurea de salcam de la Hanu Conachi. 🙂

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Life in pictures 41

  1. pandhoraa zice:

    delicati crinisori 🙂

  2. tu1074 zice:

    Mie îmi pare că seamănă cu lăcrămioarele !
    Sper că au și miros plăcut !
    Frumoasă trebuie să fie !

  3. Cris-Mary zice:

    Frumosi piticii 😀 Nu am mai vazut pana acum asemenea specie. O duminica frumoasa!

  4. Bună dimineaţa, crin frumos! 🙂

  5. ana zice:

    Frumoase detalii. Duminica placuta:)

  6. zdwuby zice:

    Daca nu citeam descrierea ta credeam ca sunt lacramioare;)) Dar sunt foarte frumosi:x
    O duminica frumoasa:)

    • oanaclara zice:

      Seamana cu lacramioarele, dar forma florilor si asezarea lor difera, iar frunzele, chiar daca sunt asemanatoare, sunt asezate altfel.
      Seara placuta!

  7. SoriN zice:

    Flori pline de candoare.
    O seara frumoasa!

  8. ellyweiss zice:

    Am vazut si eu asa ceva in copilarie, intr-o excursie, undeva intre arbustii si ierburile de langa o padure. De atunci n-am mai avut ocazia. E drept, seamana mult cu margaritarul… dar sunt mult mai vigurosi. Frumoasa foto si mai ales mi-a placut ca mi-a adus aminte de ceva ce credeam uitat 🙂
    O saptamana buna!

  9. Pingback: Leonardo … « Silence's Blog

  10. Alex zice:

    Foarte interesant crinişorul! Am auzit de pădurea pe care ai amintit-o. Bag seama că sunt multe frumuseţi în ea. Tu le culegi şi ni le aduci aici.
    Numai bine, dragă Oana! 🙂

    • oanaclara zice:

      🙂 Imi place sa le „adun” cu aparatul de fotografiat. Din pacate pentru speciile protejate din padure, multi prefera sa le culeaga si sa le puna in vaza , fara a se intreba daca la anul vor mai gasi acolo macar un exemplar din specia respectiva.

Lasă un răspuns

