ALIVE

Falsa ciorba de burtaDaca nu ati avut pana acum ocazia sa gustati o asemenea inedita ciorba, care imita foarte bine ciorba de burta, faceti-o cat mai curand!!!

Este absolut delicioasa !

Ingrediente: – 400-450 g. ciuperci pleurotus – 1 1/2 litri apa – 2 bucati gogosar rosu – 1 morcov mare – 1 ceapa mare – 3, 4 linguri ulei – 150-200 g. smantana – 2 catei usturoi – 1 galbenus – 2-3 linguri otet – sare, piper – 1 ardei iute (optional)

Mod de preparare:

Se curata ceapa si se taie marunt; se curata morcovul si se rade pe razatoarea mica (eu am maruntit totul la robot).

Gogosarul murat se taie felii (mici).

Se calesc legumele in ulei pentru cca. 5 minute, dupa care se adauga apa.

Se spala ciupercile si se taie fasii (ca la ciorba de burta :P) si se adauga peste legume.

Se lasa la…

Vezi articol original 115 cuvinte mai mult

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la

  1. pentru mine ciorba de burtă sau orice altă ciorbă e doar cu carne :)) nu suport legumele în mâncare😀
    pare gustoasă , o să îi dau mamei rețeta că eu , spre rușinea mea , nu știu să gătesc , mă mulțumesc cu restaurantul😀

  2. Florin spune:

    mie imi plac la nebunie ciupercile si mereu mi se apleaca de la ele😦

    • oanaclara spune:

      Cristi,piciul meu mai mare e innebunit dupa ciuperci. Sincer , cea mai faina reteta (si usor de gatit) e cea cu palariile de ciuperci asezate frumos in tava una langa alta, pus cate o bucatica de unt si eventual branza de oi in ele (nu-i musai branza , dar ies mai gustoase asa) , sarate dupa gust si aruncate , asa , intr-o doara in cuptor sa se coaca pana se inmoaie. Sunt delicioase.

Lasă un răspuns

