Life in pictures 39 – poza cu un fund :)


… din bucatarie pe care se odihnesc cateva cirese rumene. La ce va gandirati?

Toata lumea in vagoane si poftiti la cirese!

Calatoria  cu trenul virtual al lui Costin sta sa inceapa.  🙂

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Life in pictures 39 – poza cu un fund :)

  1. Nu sunt prea putine, sau le mancam doar cu ochii?

  2. Irina mea abia asteapta sa apara pe piata.

  3. Cris Mary zice:

    Ahh cat am asteptat ciresele de mai.. Deja imi ploua in gura 😀 O duminica minunata!

  4. tu1074 zice:

    Da,sunt superbe cireșele!
    Și mie îmi pare că e puțin devreme,dar asta-i culmea nemulțumirii 😆 !
    Nici așa nu ne place(sau poate numai mie 😆 !!!
    numai să mă pot plânge…

  5. pandhoraa zice:

    cirese de mai…mmmm…
    grozava alegere 🙂

  6. Am și eu la țară la bunica un ditamai pomul . E cam gol . M-am dus pe la ea și mi-a umplut o ditamai punga . Și eu sunt la fel de mirată ca și tine că s-au copt așa devreme , probabil căldura din ultima vreme a contribuit considerabil .

  7. Direct la cireşărie mă opresc. 🙂

  8. cartim zice:

    Woww :)) au aparut deja?? Inca nu am vazut pe piata ..

  9. ellyweiss zice:

    🙂 poza cu fund :))
    dragut titlu. ciresele au aparut deja de vreo saptamana si in piete.
    e cam devreme, dar sigur e din cauza caldurii.
    o duminica faina!

  10. geanina zice:

    hmmm…ce frumoase sunt! mi-ai facut un pic de pofta tre sa recunosc 🙂

  11. Aliosa zice:

    Am mâncat deja CIREȘE de o săptămână dar, SINCER, nu m-am gândit să fac o fotografie .„Poza cu fund ” e superbă ! Felicitări ! De ai timp intră pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com
    și vei revedea ISTORIA ROMÂNIEI .
    O duminică superbă cu cât mai multe CIREȘE la desert !
    Alioșa.

  12. diverse zice:

    Apetisant! 🙂

  13. Pingback: Aprecieri duminicale « Blog de Tury

  14. Alex zice:

    Absolut minunate! Sunt sigur că voinicii le-au savurat rapid!

    O zi frumoasă, Oana! 🙂

Lasă un răspuns

