Miercurea fara cuvinte 52


O cafea tacuta , cu inima si din inima pentru Carmen si toti cei ce poposesc aici. 🙂

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 52

  1. Alex zice:

    Cred că este o cafea tare bună! Mersi, Oana!

    Îţi doresc o seară frumoasă! 🙂

    • oanaclara zice:

      Este. 🙂 E cafeaua mea din dimineata de pe 1 mai . M-a mirat inimioara care a aparut dupa ce o parte din spuma a disparut.
      Seara placuta sa ai!

  2. tu1074 zice:

    Îți mulțumim că ne-ai dat inima ta :)!
    Mie nu mi-a ieșit așa niciodată. Oi fi eu fără inimă 😆 ?

  3. Sara zice:

    Frumos gestul dumneavoastră! Inimioara e drăguță! 🙂

  4. Elly Weiss zice:

    Atata dragoste si frumusete am vazut la aceasta editie WW…incat ma simt mai bogata.
    Iata, pana si in cafea se arata dragostea! Frumoasa imagine!
    O noapte buna!

    • oanaclara zice:

      🙂 WW e o idee buna. Intr-adevar , ce am vazut in editia aceasta e relxant si frumos.
      Ma bucur ca iti place fotografia mea!
      Seara faina sa ai!

  5. fosile zice:

    Cu inima si din inima.
    Multumesc si eu !

  6. Frumos, dar riscant. Nu te temi, de o fiinţă mai vorace?
    Madi şi Onu

  7. o cafea dulce!!!! 🙂 am sorbit si eu putin din ea, cu inima… 😀

  8. Florin zice:

    si eu la un ness.. o muzica..

Lasă un răspuns

