Life in pictures 33


…asa , ca la doctor…33 .🙂

Provocarea vine de la Costin , unde, ca de obicei,  gasim fotografii frumoase.

Astazi vin cu amintiri din Busteni, de la Adrian de-acasa .🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în calatorii, personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Life in pictures 33

  1. Pingback: Life in pictures 33 « Diverse diversificate | Indexare.Info

  2. Pingback: Spring « schtiel

  3. Marius Bota spune:

    Cu gandul inca la primavara adevarata, ne bucuram de verdele pozelor!!

  4. tu1074 spune:

    Minunat loc și minunate fotografii!
    Mulțumesc pentru plimbarea frumoasă🙂

  5. pandhoraa spune:

    adevarate frumuseti aici la tine🙂

  6. VictorCh spune:

    Intr-atata am inceput sa ma obisnuiesc cu faptul ca la rubrica asta ne prezinti mereu doar lucruri frumoase, incat asta a inceput sa se banalizeze, sa devina cumva… un „loc comun” – si nu e in regula. (Doar fiecare noua frumusete pe care o gasesc aici pretinde din partea dumitale aceleasi calitati ca si prima pe care am vazut-o si care ma emotionase profund nu numai prin estetica, ci si prin ineditul ei.) Las’ c’-o sa-mi tin eu mie o morala-a… de s-o tin minte😉😀

    P.S. „De la Adrian de-acasa” – generic, adica din Bucegi, SAU – CHIAR de la casa dansului?

    P.S.2 Oare CE floare e aia rosie asa „zdrentuita”, „ciufulita”? Frunzele si bobocul PARCA mi-ar fi familiare, imi amintesc de „ceva” – da’ nu-mi dau seama de CE anume.

    P.S.3 Acu vreo trei decenii si mai bine am fost o saptamana („cu bilet prin sindicat”) intr-o toamna (era vara mai tarziu, da’ atata de ploioasa a fost saptamana aia de parca era toamna tarziu) in concediu la Busteni (la „Cioplea” – cand primisem biletele nici nu stiusem ce noroc daduse peste mine), da’ ZAU ca nu tin minte sa fi vazut toate frumusetile pe care ni le arati aici. (Poate atuncea inca nu erau? Sau poate (sub ploaie) nu aratau atat de bine? Sau poate ca – din cauza ploii – nu ajunsesem eu sa le vad? CINE sa mai tina minte – dupa atata vreme? Eu unul – NU!)

    • ellyweiss spune:

      @VictorCh, floarea cea zdrentuita este un mac cu floarea „batuta”…adica un mac de gradina….mult diferit de cel de camp. exista si maci de gradina cu petale simple…doar ca tot supradimensionata e floarea🙂

      in alta ordine de idei…postarea e superba…un slide-show cu imagini minunate🙂
      multumesc, si sa ai o saptamana frumoasa!

    • oanaclara spune:

      Din Busteni. Nu am fost niciodata in casa lui Adrian. De fapt , nu ne-am vazut vreodata, desi e un om deosebit si chiar mi-ar face placere sa ii cunosc familia (in special bebele cel mic).🙂
      Confirm ca floarea rosie e un superb mac de gradina.
      Exista toate minunatiile alea. Trebuie doar sa stii unde sa le cauti. Imaginile sunt si din Busteni, dar si pe traseul spre Cascada Urlatoare si din Valea Cerbului, undeva spre Cabana Gura Diham (in imprejurimile localitatii).

  7. ellyweiss spune:

    a iesit cumva ciudat comentariul (din cauza ca am dorit a-i lamuri curiozitatea lui Victor), asa ca il voi repeta:

    in alta ordine de idei…postarea e superba…un slide-show cu imagini minunate🙂
    multumesc, si sa ai o saptamana frumoasa!

  8. Alex spune:

    Ce locuri minunate! Abia aştept să le revăd. Tare faine poze.

    Numai bine, Oana!🙂

Lasă un răspuns

