Cateva vechituri de suflet


🙂

🙂

🙂

La  Calin  puteti gasi si alte melodii la fel de vechi si frumoase!

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Cateva vechituri de suflet

  1. Călin spune:

    mulţumiri pentru „reclamă”, scuze că nu-s tocmai volubil, dar nu-s deloc în apele mele teritoriale. nu voi spune care-i preferata mea, că-s frumoase toate. o noapte senină la mal de Dunăre!

    • oanaclara spune:

      Cu drag! Nu e reclama! Pur si simplu mi-a venit ideea trecand prin Coltul tau cu vechituri si pentru ca postarile sunt relativ similare, era normal sa amintesc si de articolul tau. N-am scris nimic mai mult pentru ca-s venita dupa o saptamana de scris-citit si abia astept aprobarea pentru nani (picii mei inca se mai joaca).
      Sper sa aud cat mai curand ca navighezi pe ape linistite in zile insorite!
      Seara faina!

  2. Pingback: Cateva vechituri de suflet « Diverse diversificate | Indexare.Info

  3. mandea007 spune:

    Tot se poarta impuscaturile in ultima vreme…

  4. VictorCh spune:

    Cu regretul ca nu stiu sa le postez si eu direct „clikabile”: 🙂

    Si una incapatanata (nu voia a se lasa postata) :

    🙂

    • VictorCh spune:

      NA! Ca mi-a facut blogul treaba… (Daca stiam, le postam pe fiecare in cate un comentariu separat; sau CUM trebuia sa procedez ca sa mi le dea pe toate trei direct deschise, apte de a fi vizionate?)

  5. VictorCh spune:

    P.S. Si uite inca una:

    • oanaclara spune:

      Multumesc pentru melodii! Uite inca una!

      • VictorCh spune:

        Si – cu voia dumneavoastra, din copilaria si adolescenta MEA – (NUMAI daca promiteti ca nu radeti de moşu’):

        Ba chiar si:

        • VictorCh spune:

          Oana? (Piti-piti! – daca se poate)

          • VictorCh spune:

            Inegalabil si irepetabil actor.
            Pacat de scurta secventa in care efectiv s-a vorbit, adica au fost pronuntate cuvinte „de dictionar”, traductibile: ceva mai penibil decat de Funes vorbind in germana nu tin minte sa mai fi auzit (de vreo doua decenii incoace) decat atunci cand – zapand la intamplare, nimerisem – pe nu-mai-stiu-CARE post maghiar direct peste o secventa in care John Waine intra intr-un saloon si ii saluta pe cei dinauntru IN MAGHIARA (ceva ce se pronunta oarecum – foarte aproximativ – cam ca (scris in grafie romaneasca) „Io eştet chivanoc, uroim)! Pfui!
            N-am nimic nici impotriva limbii maghiare, cum n-am nimic nici impotriva vreunei oricare alte limbi, fiecareia ii recunosc rolul ei (chiar daca vreuna mie personal este posibil sa nu-mi placa) – ba chiar maghiara putintel o mai vorbesc si eu, reminiscente din copilaria mea mare cand o invatasem nitel pe strada (ca si ceva germana, un pic de sarba, cateva cuvinte evreiesti, ba pana si oleaca de tiganeste) in gaşca de copii din care faceam parte pe criterii teritoriale – da’ consider ca fiecare isi are rostul si locul acolo unde i se cuvine, nu desacralizand idoli! (IA imaginati-vi-i pe Elvis si/sau pe Michael cantand in maghiara, turca, rusa, araba sau vietnameza!)

        • VictorCh spune:

          Mersi!

Lasă un răspuns

