Miercurea fara cuvinte 47


Carmen a stabilit ca azi suntem fooooarte tacuti, deci lasam imaginile sa ne „spuna” cate ceva.🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 47

  1. Alex spune:

    Ce faine sunt cristalele astea! Frumoase poze!🙂

  2. tu1074 spune:

    Frumoase tare mineralele acestea🙂.Sunt foarte mari așa mi se pare !

    • oanaclara spune:

      Sunt intr-adevar foarte mari. Daca ai observat, unul e asezat langa o banca din parc ,deci poti aproxima inaltimea lui.

      • VictorCh spune:

        Daca ar fi fost mai mici (si deci si mai usoare) n-ar fi fost oportun sa fie lasate (nepazite) intr-un parc – ar fi existat riscul sa „fuga” de acolo (ca doar traim in Romania)…

        A propos – o anecdota:
        La frontiera, politaiul (notand intr-un carnet – fara a se uita la ea – catre moartea care statea in fata lui): „Si-i… Spuneti ca la intrarea in tara AVEATI coasa?”

  3. ellyweiss spune:

    ce culori frumoase🙂
    natura ne lasa fara cuvinte!

  4. VictorCh spune:

    SUPERBA idee oul acela cu fatul uman ghemuit in el!

    • oanaclara spune:

      Asa e , Victor! Si mie mi-a atras atentia. Exponatele din imagini sunt primle care au fost scoase la aer in Parcul Central din Tecuci. Se lucra la amenajarea lui cand am trecut pe acolo, miercurea trecuta.

      • VictorCh spune:

        Sunt CONVINS ca ti-a atras atentia – dovada fiind insusi faptul ca l-ai fotografiat.

        Nu stiu nici eu CUM si DE CE (nici CAND, dar oricum DEMULT) s-or fi format in creierul meu niste conexiuni fortuite (nici pe ce baza se vor fi format acestea, probabil doar din cauza „rezonantei”, a „sonoritatii” – in mintea mea – a numelui localitatii), dar eu avusesem impresia (nebazata pe nimic, dupa cum imi dau seama acum, cand analizez) ca Tecuciul tre’ sa fie o localitate mica si… anosta, insignifianta.
        In aceste conditii cred ca iti imaginezi surpriza mea cand am vazut imaginile din articol – si surprizele au continuat SI ulterior, cand l-am „gugalit” si am aflat ca este un oras important (NU fiindca are titulatura de municipiu, ci din perspectiva suprafetei si populatiei sale), si am mai si vazut cat de bine este intretinut (atata cat am putut vedea de prin pozele pe care le-am gasit).

        • oanaclara spune:

          Tecuci e un oras mult mai mic decat Galatiu, in majoritatea lui alcatuit din stradute inguste si case. Oaenii de acolo, insa, sunt destul de inimosi si pentru ca isi iubesc orasul au reusit sa il faca sa arate bine.

          • VictorCh spune:

            Daca bine am vazut, inteles si retinut eu de pe Google Earth si din Wikipedia (singurele surse la care m-am gandit si pe care am si reusit sa le accesez), Tecuciul joaca pe langa Galati aproximativ acelasi rol de „satelit” pe care in Timis il joaca Lugojul pe langa Timisoara, adica – fara a fi „soarele” judetului – este totusi o stea de prima marime (singura din judet dealtfel), celelalte orase din judet fiind prin raportare la el cam in aceeasi situatie in care este el fata de municipiul resedinta de judet.

  5. Pingback: colţul cu vechituri – 17 « Colţu' cu muzică

  6. Marius Bota spune:

    O tacere de.. piatra. Si uite ca, desi in medie femeile vorbesc dublu cat barbatii, exista si o miercure fara cuvinte!)))

  7. Oara,

    Eu raman mereu mut, in fata adevarului frumosului tau.

    Madi si Onu

  8. Pingback: La cinema … « Silence's Blog

Lasă un răspuns

