Cristale


Am observat ca Fosile e indragostit de roci si cristale si am hotarat sa ii daruiesc niste imagini cu cateva. Am mai avut o postare despre cea mai frumoasa expozitie de cristale din tara AICI.

Această prezentare necesită JavaScript.

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Cristale

  1. Pingback: Cristale « Diverse diversificate | Indexare.Info

  2. VictorCh zice:

    Astazi ne-ai delectat nu numai superb, ci si imbelsugat. (Peste 60 poze… nu stiu CAT peste 60, n-am mai avut rabdare sa numar, am preferat sa-mi bucur ochii si sufletul)

  3. Marius Bota zice:

    Si cand te gandesti ca toate sunt in stare naturala, neslefuite ori prelucrate. Minunate sunt si pasionati sunt cei ce le cauta si descopere. Iar noi, cautam „fake-uri” uneori sau de cele mai multe ori, ni se ofera „fake-uri”

    • oanaclara zice:

      🙂 Sunt minunate, asa e. Nu le stiu pe toate pentru ca nu m-a pasionat sa studiez denumirile lor … am retinut doar cateva, dar imi place sa le admir.
      Persoana careia ii e dedicata postarea chiar cauta roci si fosile si se pare ca are o colectie destul de mare . Nu ii mai incape in casa si s-a hotarat sa mai vanda unele dintre rocile pe care le-a adunat cu drag de-a lungul anilor. 😦

  4. lorelei zice:

    Superbe exponate! Unde le-ai gasit?

    • oanaclara zice:

      La Complexul Muzeal de Stiinte ale Naturii Galati. Unele sunt din colectia muzeului, altele din cea particulara a lui Vasile Danaila Pazvante. 🙂
      La Tecuci exista Parcul lui Pazvante…un parc in care sunt expuse foarte multe minerale, unele in aer liber, altele in vitrine. E acolo si o colectie de pasari exotice si un colt cu muzica terapeutica. E unic. De cate ori am ocazia, trec pe acolo. Vara , cand sunt infloriti trandafirii si functioneaza fantanile arteziene e ca un colt de rai.

  5. Pingback: Seven « schtiel

  6. fosile zice:

    Multumesc,Oana!
    Am fost si eu invitat sa expun la Galati,dar avind in vedere distanta (sint din Cluj)si costurile aferente unei saptamini(nefiind asigurata nici macar cazarea),nu mi-am putut permite.

    • oanaclara zice:

      Mda…inca o data mi-ai amintit ca traim in Romania. Adica te-au invitat,dar nu ti-au asigurat nimic? Urat! M-as fi bucurat sa iti pot vedea colectia de minerale. 🙂

      • VictorCh zice:

        CINE sa-i fi asigurat, Oana? Poate vreun sponsor, ca altfel… institutiile statului sunt „muritoare de foame” din perspectiva fondurilor disponibile (xcam pt orice).
        (Bine, lasa, stiu SI EU cateva exemple de institutii ale statului care AU din plin, da’ NU despre ALEA „era vorba in propozitie”…)
        Frumos ca totusi l-au invitat, recunoscandu-i astfel (indirect si tacit) meritele in domeniu…
        Dar DA, ESTE pacat ca nu s-a putut duce SI DANSUL acolo…

        • oanaclara zice:

          Pai , da , vreun sponsor, dar pe criza asta se pare ca si ei abia supravietuiesc, daci…e grav.
          Totusi, ar trebui administrate nitel mai bine putinele fonduri care exista, pentru a realiza lucruri frumoase.

          • VictorCh zice:

            Oana, eu atata stiu sa-ti spun: iti urez sa te fereasca Sfantul sa ajungi DUMNEATA in situatia de a fi nevoita sa administrezi asemenea fonduri insuficiente si sa nu stii – cu foarte putinii bani care nu este OBLIGATORIU sa fie cheltuiti in directii precise (plata salariilor, plata facturilor la utilitati etc) – CE sa faci mai intai: conservare a patrimoniului existent? Achizitionare de noi exponate? Expunere non-formala? Promovare (INCLUSIV in mediul virtual, prin alcatuirea unui sait specializat)? (Nici nu vreau sa ma mai gandesc CATE or mai fi lucrurile care raman nefacute din lipsa de fonduri…)

            • oanaclara zice:

              Pai sunt zilnic in situatia de a administra fondurile mele insuficiente si stiu cum e sa caut si alte surse de venit (normal, provenite din munca mea dar trebuie sa stiu ce si unde sa muncesc in plus). Rezultatul e ca nu pot multumi pe toata lumea, dar incerc.

Lasă un răspuns

