Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la

  1. Daca imi spui cifra zilei datei nasterui,pot dezvolta puţin tema.
    Ca amuzament, desigur, fiind convins că ai o personalitate exceptionala.

    Madi şi Onu

    • oanaclara zice:

      Sunt berbec. 9.04.1977 , nu e un secret . 🙂

      • Felicitari!
        Pentru mine, nu mai eşti, de mult, un secret.
        Te-am reconstituit, ca într-un Tangram, din comentarii.
        E drept, mai ai multe taine, dar esenţialul este evident. 🙂
        Revin, pentru ce am promis.

        Madi şi Onu

        • Promisiuunea, respect de sine.
          Oare aşa să fim noi?
          9. Idealistii
          Personalitate
          Dotati cu vederi largi, marinimie si mult idealism, cei nascuti pe 9 par sa fie destinati unor cauze nobile. Sunt altruisti, caritabili, plini de compasiune, dar dinamici si eficienti. Adesea, joaca un rol important in societate si se implica in actiuni umanitare sau progresiste. Imaginatia, inspiratia si talentul ii imping frecvent spre sfera artistica. Sunt un pic ciudati, extravaganti, rebeli si aventurosi.

          Defecte
          Neliniste, reactii subite si neasteptate, idei fanteziste, inconstanta, orgoliu, lipsa de tact.

          Dragoste
          Cei de sex opus ii gasesc seducatori si fascinanti. Cuceresc usor, dar, romantici si visatori fiind, uneori sufera deziluzii tocmai din cauza credulitatii si naivitatii . In ciuda firii lor contradictorii, isi iubesc sincer familia si pot fi fideli.
          Au o relatie speciala cu copiii. 🙂
          Madi şi Onu

          • oanaclara zice:

            Multumesc! In general, mi se potriveste. Ma amuza expresia „pot fi fideli” . Suna precum aceea de pe ambalajele de ciocolata: „poate contine urme de arahide” . 😀 😀 😀 Corect ar fi fost „sunt fideli” .

            • Afirmaţie ambiguă, de horoscop.
              Şi pe mine m-a amuzat expresia, dar nu m-am gândit la aprecierea ta.
              Sunt convins, că tu ştii mai bine.
              Sper că am reuşit să te amuz!
              Iar în continuare, îţi doresc o „Noapte cu Pace!”

              Madi şi Onu

            • VictorCh zice:

              Corect este (SI in opinia mea) POT FI fideli (daca partenerul merita).

              • oanaclara zice:

                🙂 Parerea mea despre fidelitate e alta. Nu e vorba de partener, ci de tine insuti. Nu stiu daca as mai putea privi in ochii unui om pe care tocmai l-am inselat sau daca as putea sa ma comporrt ca inainte de „evenimet”. Nu pot minti asa. Poate oi fi eu altfel, dar cred ca fidelitatea e un fel de respect de sine. In momentul in care te complaci in situatii obscure, pur si simplu te calci pe tine in picioare.

              • VictorCh zice:

                A aparut (probabil din vina mea – mai precis, a exprimarii mele defectuoase) o intelegere diferita: eu nu intentionasem sa ma refer la fidelitatea IN INTERIORUL cuplului constituit (aici SI PT MINE „treaba e clara”: NICI EU nu sunt adeptul promiscuitatii, nici macar in cuplurile ne-maritale dar… „intemeiate”, deja constituite), ci la vreo eventuala continuare a fidelitatii fata de FOSTUL partener (dupa destramarea cuplului) – si (sincer sa fiu) la dumneata ma gandisem (intre alte cunostinte) atunci cand scrisesem.
                In opinia mea, o fidelitate continuata dincolo de cadrul… normal, firesc, nu mai este ceva de dorit, si daca este exagerata prea mult (in strictete si durata) „dupa” consider ca devine ceva… „nesanatos”, care perturba (sau chiar impiediCA_CU totul) revenirea la o viata normala – ba chiar (la limita) poate chiar sa frizeze patologicul.

                • oanaclara zice:

                  🙂 Acum nu sunt fidela fostului partener, ci doar „exploatata” de catre rubedenii. Atunci cand rezolvi zilnic problemele a „n” persoane (mama, copii, bunica, etc…), si ai si de mers la serviciu si eventual de prestat si alte activitati in baza de contract de colaborare ca sa poti sa te descurci, nu mai ai timp pentru viata personala. Nu stiu cine m-ar accepta cu un program asa de turbat.

  2. madMe zice:

    Hmmm, aș fi putut fi ocultist 😀

Lasă un răspuns

