About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la

  1. Aliosa spune:

    Oana,
    Bună ziua !
    „ Labirintul codependenței ” de
    BANCURI :

    Un tip întreabă o domnişoară:
    – Domnişoară, sunteţi amatoare de plăceri sexuale?
    – Amatoare-i mă-ta, eu sunt profesionistă!

    Tatăl îi spune copilului său, în vârstă de 3 ani:
    – uite la tine cum arăţi, te-ai murdărit ca un purceluş! Ştii ce-i un purceluş?
    – Da, copilul porcului!

    Ce păcat că în sfârşit plecaţi!

    -Aş mai vrea să plec la Paris!
    – Ai mai fost?
    – Nu, dar am mai vrut!

    Se aude soneria. Proprietarul deschide uşa. în prag – oaspeţi:
    – Ar fi fost ok să mă preveniţi – le reproşează el.
    – Da, dar am dorit să vă găsim acasă …

    Femeile de obicei au 2 probleme în viaţă:
    prima:
    – de ce nimeni nu se uită la mine, chiar sunt atât de neatrăgătoare?
    a doua:
    – oare de ce se holbează `boul` ăsta la mine?

    Cine doarme mai mult, greşeşte mai puţin!

    – Dragul meu, în curând vom fi trei…
    – Asta e o veste bună! răspunse el sărutând-o.
    – Mama a obţinut divorţul şi va veni să locuiască cu noi.

    Nevasta mea spune că sunt prea curios aşa e scris în jurnalul ei secret…

    La raionul audio-video:
    – Pot să vă ajut cu ceva?
    -Nu, mersi! Mă uitam ce aş mai putea copia de pe torrente.

    – Măi femeie, administratorul blocului spune că s-a culcat cu toate femeile din bloc, cu excepţia uneia…
    – O fi aia grasă şi bătrînă de la parter.

    – Te-ai culcat cu logodnica ta înainte de căsătorie?
    – Nu, ce fel de om crezi că sunt? Dar tu?
    – Eu da, dar nu ştiam că e logodnica ta…

    Soţul îi spune soţiei:
    – Azi, dragă, n-am pescuit nimic.
    – Ştiam, iubitule, ai uitat banii acasă.

    Sunt o fată decentă, prin urmare sunt destul de scumpă!

    Într-un autobuz aglomerat cineva a împins accidental o domnisoară, şi ea a căzut pe genunchii unui preot.
    – Oh-ho-ho! – exclamă ea, privind cu interes spre preot.
    – Niciun fel de oho-ho, fiica mea, e cheia de la poarta bisericii!
    Weekend plăcut !
    Mai multe pe :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    Alioșa.

Lasă un răspuns

