Life in pictures 24


Această prezentare necesită JavaScript.

Poftiti in vagoane! Trenul lui Costin a plecat la ora 0.00 din Bucuresti. A poposit si la Galati, unde mi-am propus sa ii atasez un vagon cu flori de toate felurile , „culese” ieri si azi de la mine din balcon.

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la Life in pictures 24

  1. pandhoraa zice:

    tu ai o minisera acolo…minunte imagini 🙂

    • oanaclara zice:

      Multumesc! Da,balconul meu e plin cu flori. In anii trecuti le mutam in sufragerie, dar anul acesta au ramas pe balcon. M-a mirat faptul ca a inflorit datura(cea alba). Ea face flori de obicei vara si la inceput de toamna.

      • Zamfir POP zice:

        Dacă balconul este închis cu termopan şi mai ai şi o sursă de căldurică, îmi imaginez ce cafea bună (cafeaua este tot o plantă! ca şi tutunul!) se poate bea acolo, făcând în ciudă celor nu-ştiu-câte grade sub zero de-afară!

  2. Doru zice:

    O frumuseţe …
    Mulţumesc!

  3. Elena zice:

    cat de multe flori frumoase…

  4. Pingback: Iarna grea! « Icepickk's Blog

  5. Pingback: Astazi ascult… « Icepickk's Blog

  6. DianaEmma zice:

    Ce bine au rezistat. 🙂

    • oanaclara zice:

      Si pe mine ma uimeste chestiunea. Adevarul e ca le las fereastra de la bucatarie deschisa si primesc caldura suficienta. (e balconul din dreptul bucatariei)

  7. Emahategan zice:

    Si balconul meu e plin de plante,fara flori!…deocamdata!

  8. diverse zice:

    Le-a mers bine si pe balcon 🙂
    Zi frumoasa!

  9. Peter zice:

    Sunt foarte frumoase florile tale, îmi plac fotografiile.

  10. Cris-Mary zice:

    Foarte frumos 🙂 Si eu am un balcon plin de flori si chiar scara e toata plina de flori. ne plac. O duminica minunata!

  11. Aliosa zice:

    Frumoase flori, superbe imagini !
    Multe persoane au balconul plin cu flori dar,
    puține știu a le promova frumusețea și gingășia !
    Felicitări pentru slideshow !
    O seară de duminică superbă !
    Și-apoi de mâine, o săptămână minunată !
    Cu respect,
    Alioșa.

  12. tu1074 zice:

    Frumos,frumos este balconul tău !
    Fiecare s-ar bucura să poată sta puțin acolo :)!
    😆 și eu în fruntea tuturor !

  13. Costin Comba zice:

    Imi place imaginea cu florile de gheata, in care in spatele geamului se vede o lumina rosie. Foarte frumoasa. Seara frumoasa si calatorie placuta.

    • oanaclara zice:

      Ma bucur ca-ti place imaginea aceea. Prin geam se zareste lumina unui felinar amplasat in gradina din spatele blocului. Si mie mi s-a parut interesanta.

  14. Very nice shots.

    Regards and best wishes

  15. Pingback: Câteva clipe « Florina Lupa Curaru

  16. Oana, si ce floare este aceea cam roza? 🙂 Pare un fel de cactus, limba soacrei, ceva de genul acesta…sau nu? 🙂

Lasă un răspuns

