Replici simpatice


Dupa masa de pranz:

– Cristi, te rog sa te apuci de scris! Eu am o treaba cu Danut, zic.

Danut:

– Nu vreau sa dorm! Asta era?

Ma priveste intrebator si ma apuca rasul. Ii zic ca nu era vorba despre asta.

– Nu vreau sa scriu! Asta era? ma intreaba din nou…

😀 😀 😀

– Daca ma mai obligati sa scriu, va tau cu strauferul ! (va tai cu fierastraul)

😀 😀 😀

– Mama , cand voi fi mare ma fac presedinte. Asa nu trebuie sa stiu sa scriu. Nici Basescu nu stie sa scrie. Ce, l-ai vazut vreodata scriind? (tot Danut,bineinteles)

😀 😀 😀

– Danut, tocmai ai venit de la gradinita si te plangi ca iti e foame. Iar n-ai mancat?

– Nu . La pranz am avut salata condimentala (a se citi orientala) si stii foate bine ca nu imi place, iar la desert ne-au dat prajiturele cu rahatei (in traducere libera-cornulete cu rahat). Bleah!

😀 😀 😀

Danut cand a vazut un tip mergand pe ATV:

– Mami, uite un adult care se plimba cu trotineta!

😀 😀 😀

Tot Danut ( un adevarat urmas al dacilor, as putea zice):

– Mama,  norii tin cerul sa nu cada pe noi?

😀 😀 😀

Aseara le-am propus picilor sa ii duc azi cu sania pe o straduta de langa un stadion din oras. Strada e in panta, nu iese pe o artera principala ,deci e numai buna de transformat in derdelus.

Cristi:

– Mama, ai uitat ca acolo sunt multi caini? Uite cum facem: noi stam in masina si iesi tu sa te dai prima cu sania. Daca nu te mananca cainii, venim si noi.

– Si daca ma mananca?

– Atunci suntem pierduti!

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în De-ale lui Dănuţ :), personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Replici simpatice

  1. Comentariu?
    Cine, cu cine, seamana?

    Madi si Onu

    • oanaclara zice:

      Nu stiu sigur,dar cred ca seamana bine cu mine. Acum cateva zile,dupa ce am adunat toti banii din poseta pentru a pune ceva benzina in rezervor,am mers sa iau un colet de la un oarecare oficiu postal. Parchez in fata institutiei si un individ imi bate insistent in geam.Avea cativa lei in mana. Cobor. Imi zice:
      -Doamna,va pot demonstra ca am doar 6 lei si 80 de bani.
      Ii raspund:
      -Sa inteleg ca vrei sa imi dai si mie cativa? Nu de alta , dar eu chiar n-am niciun leu.
      S-a intors si a plecat.
      😀 😀 😀

  2. lorelei zice:

    Pur-si-simplu adorabili!
    Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ei!
    Iar faza cu Basescu…de-a dreptul memorabila! 😉

  3. Alex zice:

    Ha, ha! Sunt teribile replicile! Bine faci că le notezi, vor fi şi mai memorabile peste ani. Cine ştie dacă n-o ajunge „voinicul” chiar…preşedinte? 🙂
    O duminica frumoasă, Oana! Şi…spor la săniuş!

  4. Aliosa zice:

    „ REPLICI SIMPATICE” scoase de o moderatoare dibace de la niște copilași inteligenți
    ce spun dintr-o dată, ce le trece prin cap !
    Să-ți trăiască feciorii !
    Și, de ce, nu ?
    DĂNUȚ poate ajunge UN PREȘEDINTE mult mai bun decât toți trei la un loc !
    Iar CRISTI, un pragmatic PREMIER !

    Iar ca să fim în tonul „ replici simpatice” , un BANC SIMPATIC :
    O femeie extraordinar de frumoasă merge la GINECOLOG la un consult .
    Când o vede, tot profesionalismul doctorului zboară pe fereastră.
    Imediat, îi spuse să se dezbrace.
    După ce femeia se dezbracă, doctorul începe să o mângâie pe coapsă.
    În timp ce o mângâia, o întrebă :
    Știți de ce fac asta ?
    Da,îi răspunse ea,căutaţi zgârieturi sau anomalii dermatologice.
    Corect, răspunse doctorul.
    Apoi, a început să-i mângâie sânii .
    Ştiţi ce fac acum ? întreabă el.
    Da,spuse ea,căutaţi noduli care ar putea indica un cancer la sân.
    Corect,răspunse doctorul.
    În final, se-aruncă pe ea şi , după ce o penetrează, o întrebă mulțumit :
    Ştiţi ce fac acum?
    Da spuse ea,
    LUAȚI UN SIFILS ! Pentru asta am venit la consultaţie.
    PS!
    INVITAȚIE :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2012/01/27/Tăcerea-lupului
    Cu respect,
    Alioșa.

  5. Marian S zice:

    Vreau să-l aud la Radio Romania Actualităţi, emisiunea „Colţul copiiilor„ !!!
    Pentru asta trebuia să mă asculţi şi să-ţi cumperi scule audio/video.

    Mai luaţi una: eu, Alex şi mămica lui într-un autobuz. Acesta avea nişte scaune din plastic tare, cu o gaură la mijloc. Eram în perioada cu „de ce„.
    – Tati, de ce aia?
    – De-aia!
    – Tati, de ce ailaltă?
    – Uite de ailaltă.
    – Tati, de ce au gaură scaunele astea?
    Stau 3 secunde să mă gândesc. Mare greşeală, el avea deja răspunsul:
    – Ca să iasă pârţul pe aici, când mai fac oamenii câte un pârţ.
    Mai e cazul să vă spun ce a urmat în autobuz? 🙂

  6. Pingback: Cand n-ai chef a te duce la munca … « Silence's Blog

  7. Zamfir POP zice:

    Nepoţica mea avea vreo trei anişori. Sora mea mă roagă să nu mai arăt sticla cu sirop de zmeură (nefiert!) pentru că fetiţa avea probleme din cauza fructului crud şi i-l dădea cu linguriţa. Scot pachetul – sticla învelită în ziar – şi fetiţa mă întreabă: Aia-i ce? (traducere: Ce e aia?) şi îi răspund: Ghici! La care, râzând, mă pune la punct: Nu-i ghici că-i şirop! Am râs bine şi eu şi sora mea, de măsurile de mascare pe care le-am luat!

  8. Pingback: artă la microscop | DAP

Lasă un răspuns

