Saccsiv - Weblog

   Conform articolului O ALTĂ FAŢĂ A PROTESTELOR: Fotografia emoţionantă în care un jandarm ţine în faţa scutului un balon în formă de inimă:

Fotografia a fost postată pe blogul Ioanei Moldovan, apoi pe contul său de Facebook, unde a strâns câteva mii de Like-uri şi Share.

Comentariu saccsiv:

   In presa se vorbeste de un jandarm. Pare insa mai degraba o jandarmarita. Ma intreb: ce cauta o fata in meseria asta?

 

Vezi articol original

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la

  1. Theodor spune:

    …..nu am cuvinte, chiar daca imaginea este impresionanta acel copil nu are ce cauta in mijlocul acelui protest mi se pare prea periculos…si o fata nu poate fi jandarm?cred ca fiecare are dreptul sa fie liber….

    • oanaclara spune:

      E emotionanta scena.
      Sincer,eu nu mi-as duce copiii acolo.
      Comentariul cu jandarmierita e facut de proprietarul blogului de pe care am preluat articolul.🙂

  2. Aliosa spune:

    @ Oana,
    Bună dimineața !
    Emoționantă scenă !
    Da, în trupele de JANDARMI ca de fapt în toate structurile MAI , MApN, SRI și altele, sunt angajate și FETE !
    În Piața Universității am văzut printre jandarmi și JANDARMIERIȚE….., unele chiar frumoase și suple…..
    Dar, mai multe despre JANDARMI…și PROTESTATARI, pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com
    unde te astept sa-ti exprimi opiniile fata de respectivul articol ….
    De acord cu tine : COPIII nu au ce căuta la mitinguri mai ales la cele cu PROVOCATORI PLĂTIȚI…..
    Weekend placut !
    Aliosa.

    • Dan spune:

      In toate protestele sint PROVOCATORI PLATITI,dar cei ce vin cu copii la proteste au un mare curaj sa spun asa,ei de fapt vor sa arate ca nu vin sa demostreze cu violenta ci pasnic,iar un alt mod de convingere nu vad sa existe.DAN.

      • oanaclara spune:

        Stiu ca aceia care protesteaza pasnic, incearca sa demonstreze asta prin orice mijloc, dar totusi astfel de manifestatii nu sunt pentru copii. Pot degenera .

    • oanaclara spune:

      🙂 Oamenii sunt liberi sa isi alega orice profesie,nu?
      Legat de copii, e riscant sa ii duci la semenea manifestatii.
      Week-end placut sa ai!

  3. vernevinci spune:

    Mi s-a făcut pielea ca de găină …🙂

    • oanaclara spune:

      De ce? E o imagine antitetica. Copilul e linistit, inocent, pasnic, iar jandarmii sunt pregatiti sa lupte, prea duri in antiteza cu acel pitic ce le intinde un balon in forma de inima.

  4. Monica spune:

    de unde pana unde ati tras concluzia ca e o fata jandarmerita ???

    • oanaclara spune:

      Am mai zis ca nu e concluzia la care am ajuns eu , ci proprietarul blogului de unde am preluat articolul. Click pe link-ul de deasupra imaginii.

      • oanaclara spune:

        Revin. Am studiat cu atentie fotografia a doua si am observat ochii jandarmului. Are niste sprancene tare frumos pensate si pielea pare prea fina pentru a fi a unui barbat.🙂 Deci, Saccsiv a avut dreptate: e femeie.

  5. Pingback: Ion are liceul la baza « Icepickk's Blog

Lasă un răspuns

