Taxi – Strada mea c-un singur bec


1. Dragi străini,
Ţara-i frumoasă, d-aia vrem să vină străinii să o vadă,
Să se plimbe-n lung şi-n lat pe… era să zic autostradă.
Deci veniţi, dragi străini, la noi e la fel ca în Seychelles,
Adică ce vreau să zic e c-o să vă coste la fel.
Aici, aici, aici

R: E ţara mea, e blocu’ meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

2. Dragi străini,
Veniţi acum, pe bune, ar trebui să vă grăbiţi
Ca să prindeţi munţii acu’ cât mai sunt împăduriţi.
Vizitaţi-ne mai repede, bucuraţi-vă de ofertă,
Veniţi acu’ cât mai avem un pic de Vamă Veche şi Deltă.
Aici, aici, aici
R:

3. Dragi străini,
La banii noştri, câteva sute de tone de aur nu mai contează,
Aşa că mai bine vă dăm vouă auru’, că voi ştiţi cum se exploatează.
Şi oricum e poluare, aşa că să nu vorbim cu ură.
Ce dac-o să fie la Roşia Montană un pic mai multă cianură?
Aici, aici, aici
R:

4. Dragi străini,
Deci veniţi, faceţi ce vreţi, că noi n-o să ne supărăm,
Da’ sa ştiţi că există un lucru pe care n-o să-l acceptăm.
Aşa că vă avertizăm, vă spunem chiar cu vehemenţă:
N-o să lăsăm un străin să se bage-n sistemul medical de urgenţă!
Chiar dacă el l-a conceput,
Chiar dacă el l-a pus pe picioare.
Asta nu înseamnă că trebuie să-l lăsăm în continuare.
O, nu! De ce? Păi, pentru că aici

R: E ţara mea, e blocu’ meu, e strada mea c-un singur bec,
E locu-n care viaţa-ntreagă vreau să îmi petrec.
E-adevarat, e-adevarat că sunt şi prea bătrân să plec.
Prea bătrân să plec.

SURSA

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Taxi – Strada mea c-un singur bec

  1. lorelei spune:

    Inspirat ca intotdeauna, Dl. Dan Teodorescu! Il ador!
    Multumesc, Oana!

  2. Aliosa spune:

    @ Oana,
    Bună dimineața !
    Consistente versuri, frumos cântec !
    Mesajul este foarte clar dar, cine să-l priceapă ?
    Blondele de la guvernare și purtătoare de cuvânt antiromânesc și cărora STRADA CU UN BEC le STRIGĂ-N GURA MARE :
    „ Nu mai da din gură,
    Du-te pe centură ” !!!
    Felicitări pentru postare !
    Invitație :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    ca să-mi prescrii O REȚETĂ pentru slăbire ( slăbirea mea… ) pe postul
    ATENȚIE LA CE CONSUMĂM !
    În speranța că vei recepționa corect mesajul meu, te rog, nu-ți duce picii la manifestații nici măcar ca simpli
    privitori căci , JANDARMII sunt imprevizibili……iar PROVOCATORII PLĂTIȚI foarte activi !
    Weekend plăcut !
    Cu tot respectul,
    alioșa.

    • oanaclara spune:

      Multumesc!
      Mi-a placut sloganul acela despre colegul neutru.😀😀.
      „Un coleg de gen neutru
      A distrus invatamantul.”
      Mare dreptate are cine l-a creat.
      Week-end placut sa ai!

  3. Pingback: s-au deschis umbrele | absolut obişnuit

  4. Pingback: colţul european – 9 « Colţu' cu muzică

  5. Pingback: 6 – Archibald « O lume in imagini

  6. Pingback: Born to die « schtiel

  7. Loryloo spune:

    Imposibil sa nu placa Taxi!😀
    Piesa asta nu o stiam. Multumesc.

  8. Nu aşa mică cum ne am obişnuit să vedem pe mai toate maşinile cu număr unguresc, ci mare cât uşa.

Lasă un răspuns

