Miercurea fara cuvinte 36-o dovada ca Bucurestiul a „pasit” in Europa


Miercurea „tacuta” e o leapsa ilustrata initiata de  Carmen.

Pasajul Basarab vazut din Autogara IBM Basarab

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Miercurea fara cuvinte 36-o dovada ca Bucurestiul a „pasit” in Europa

  1. A cam păşit! 🙂
    Eu l-am străbătut per-pedes în prima zi, cînd a fost inaugurat. L-am şi filmat…

    • oanaclara zice:

      De vreo 2 ani nu am mai trecut pe acolo. Am mai ajuns anul trecut la Palatul Copiilor, La Casa Poporului, la Sala Polivalenta, pe unde am avut treaba, dar la IBM Basarabi n-am mai ajuns de cand era acolo un sens giratoriu si un picior de pod. 🙂 Chiar arata bine pasajul.

  2. Aliosa zice:

    Oana,
    Noroc că ai pus în ghilimele cuvântul „ pășit ” …..
    O seară călduroasă !
    Alioșa.

  3. Sara zice:

    Arată frumos! O să-l văd și eu când merg în februarie la București…
    Seară frumoasă vă doresc! 🙂

  4. rokssana zice:

    pare dragut..n-am trecut pe-acolo …

    • oanaclara zice:

      E frumos pasajul, dar unii au o problema. La 17.00-17.30 cand am fost prin zona, era un nebun cocotat pe pasaj si urla :
      -Ma sinucid! Sa vina politia!
      Brrr! Nu stiu ce l-a determinat sa faca asta , dar era sinistru.

      • VictorCh zice:

        Si nu s-a dus nimeni (dintre trecatori, din „asistenta”) sa se ofere sa-i dea un branci, daca n-are curaj sa sara el singur?
        Am asistat (CANDVA) la o scena oarecum similara, si pretinsul sinucigas (cam pipernicit) nu mai stia CUM sa strige proteste si CUM sa se zvarcoleasca pt a scapa din mainile puternice ale unui „ajutor binevoitor”, care – dupa ce-l apucase zdravan, ca sa se asigure ca nu cade – ii tot dadea (pe jumatate) branciuri spre haul de sub el (desi dedesubt era apa suficint de adanca incat o eventuala cadere sa nu fie fatala).
        Dupa ce a „scapat” din mainile „binevoitorului”, individul in cauza a disparut URGENT de acolo (blestemand „sotto voce”) – in hohotele de ras ale asistentei – „fofilandu-se” prin multimea care se adunase intre timp (pt ca nu cumva sa fie prins si „ajutat” din nou sa sara, sa se „sinucida”).

  5. abisurile zice:

    Prin ce zona a Bucurestiului e podu’ cu pricina? Ca eu chiar credeam ca-i vorba de o gluma la inceput 😉

  6. tu1074 zice:

    E frumos tare !

  7. Călin zice:

    una din puţinele, dar e un început şi ăsta 🙂

  8. Pingback: Iarna pe ulita « Abisuri

  9. Pingback: Ati spus balet ? « Perspective

  10. Pingback: colţul romantic – 8 « Colţu' cu muzică

  11. Da, arata bine, saptamana viitoare s-ar putea sa-l vad si eu! Bine ca se mai intampla si lucruri bune! 🙂

    • oanaclara zice:

      Pai, succes! Si poate faci mai multe poze. Asta e singura pe care o am. Dormeam pe mine. Treaza de la 3.30, mers cu trenul pana in Bucuresti, apoi curs pana la 16.30… La 17.00 eram KO. 🙂

  12. Pingback: 1 – Trevi « O lume in imagini

  13. Pingback: Bird « schtiel

  14. abbilbal zice:

    Este într-adevăr o realizare frumoasă. L-am văzut „pe viu” atât noaptea, cât şi ziua.

  15. vacitim zice:

    Neata! E frumos, podul, e drept! Dar nu aveam nevoie de el ca sa pasim in europenica, am aparut o data cu ea si stramosii erau aci inainte…noi trebuie sa pasim pe drumul nostru…dar e al naibii de greu:)

  16. iulisa zice:

    Sa felicitam poporul roman (cel din tara si din afara) care a muncit pentru ca in Bucuresti sa circulam pe acest pod. Restul e politica….

  17. SoriN zice:

    Cea mai complicată lucrare realizată în România în ultimii 30 de ani”-Pasajul Basarab
    acest lucru find un record în Europa.
    Costurile realizării pasajului au fost estimate inițial la 60 de milioane euro, ulterior au urcat la 210 milioane euro, iar în final au ajuns în 2011 la 255 de milioane de euro.

    • oanaclara zice:

      E o constructie utila si care arata si foarte bine, deci felicitari celor care au avut ideea si celor care au pus-o in practica!

    • VictorCh zice:

      In ultimii treizeci de ani? Cea mai complicata LUCRARE, fara alte precizari?
      La Cenavoda stie cineva ce s-a facut, cat de „complicat” (si cat de util) este si cat a costat (fara sa-i fi fost impatrit pretul pe parcurs)?
      Record in Ruropa? Eventual pretul per km de autostrada realizata (si inca nefinalizata – in zeci de ani) pe teren aproximativ plan si fara lucrari genistice majore.

  18. Pingback: Au trecut dom’le « Clipe de Cluj

Lasă un răspuns

