Noua monedă de 50 de bani, o necunoscută


Comercianţii nu cunosc noua versiune a monedei de 50 de bani, lansată la finele lunii trecute de Banca Naţională a României. „Fugi mamă d-aci cu banii ăştia!“, „Nu schimbăm monede străine“ sau „Am şi eu una de-asta acasă, e un dintr-ăla, eurocent, nu?“ – sunt doar câteva dintre replicile pe care le-am primit din partea vânzătorilor atunci când ne-am încercat norocul la cumpărături cu noua monedă de 50 de bani.

Sursa si continuarea articolului AICI.

Nota :

Si eu am facut cunostinta azi cu aceasta moneda si m-am uitat nitel cam sui cand casiera de la Kaufland mi-a spus ca e tot 50 de bani. 🙂

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în Eveniment și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

27 de răspunsuri la Noua monedă de 50 de bani, o necunoscută

  1. Pingback: Frica « • Gabriela Elena •

  2. madMe zice:

    Hmm, eu de la tine aflu că e o monedă nouă. Nici nu e de mirare reacția vânzătorilor. 😀

  3. Alex zice:

    Ha, ha! Habar n-aveam de această monedă. Mă trezeam şi eu ca vânzătorii de care spuneai, mirându-mă de ea! Mersi de informaţie, Oana!
    O seară bună! 🙂

  4. Pingback: colţul cu rock clasic – 8 « Colţu' cu muzică

  5. Aliosa zice:

    @ Oana,
    Nici eu nu știam de NOUA MENEDĂ de 50 de bani !!!
    Și nici în mass-media n-am auzit că ar fi fost bătută….
    Când voi pune mâna pe una, o s-o arunc de-o s-o ia …..cine-o găsi-o !
    Ai văzut LUNA aseară pe la ora 22.00 ?
    Dacă nu , intră pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    și-o s-o vezi !
    DĂNUȚ se simte mai bine ?
    Noapte bună !
    Alioșa.

    • oanaclara zice:

      Daca nu dadeam de ea , nici eu nu as fi stiut.
      Luna era mare si rotunda. Foarte frumoasa. 🙂
      Voi trece si pe la tine pe blog, promit!
      Danut e ceva mai bine. Nu mai face febra.

  6. psi zice:

    eu ştiu de ea de anul trecut. am primit una şi o tot dau deoparte, vreau s-o păstrez… dar dacă spui că nu o primeşte la magazin m-am liniştit. 🙂

    • oanaclara zice:

      Pai si eu vreau sa o pastrez pe aceasta . As mai vrea inca una pentru ca am 2 pici si fiecare mi-o cere sa o tina in pusculita. Am convenit cu ei ca in momentul in care mai gasim o moneda, fiecare va primi cate una.

  7. VictorCh zice:

    NICI EU nu stiusem de aparitia noii monede.
    Nu-i dragut CU CE se ocupa guvernantii nostri in asa vremuri? „Tichie de margaritar”… (Probabil trebuia „cine trebuie” sa mai obtina – acu’, repede, inainte de alegeri, pana inca n-au picat „astia” de la putere – un contract gras cu statul, fie pt stantarea noilor monede, fie macar pt procurarea materiei prime pt ele.)

  8. Pingback: La bani mărunţi « Ulise al II-lea cel Ocoş

  9. Pingback: Atat « schtiel

  10. Pingback: Molotov « O lume in imagini

  11. Pingback: colţul românesc – 8 « Colţu' cu muzică

  12. Pingback: nu mai sunaţi la 112 | absolut obişnuit

  13. Pingback: Miercurea fără cuvinte « A different blog

  14. Aliosa zice:

    @ Oana,
    Bună ziua !
    Cum se mai simte DĂNUȚ ?
    Tu, ești bine ?
    Observ că n-ai răspuns la comentarii…
    Toate cele bune !
    Te aștept pe :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    cu ceva despre EMINESCU !
    Cu respect, Alioșa.

    • oanaclara zice:

      Nu am mai raspuns la comentarii pentru ca nu am avut cand. Alaltaieri trebuia sa fiu sigura ca l-am pus pe Danut pe picioare pentru ca ieri sa trag o fuga la Bucuresti la un curs de o zi. Azi sunt acasa si ma ocup si de comentarii. 🙂
      Zi frumoasa sa ai!

  15. Pingback: Blogroll « Blog de Oradea

  16. Pingback: Au trecut dom’le « Clipe de Cluj

  17. M-ai facut curios cu moneda aceea 🙂 eu fiind un pasionat de numismatica 🙂 Habar nu aveam de ea…multumesc! 🙂

  18. VictorCh zice:

    Numa’ ce-am citit pe nu-mai-stiu-CARE alt blog ca aceasta moneda „noua” nu-i mai noua decat cealalta moneda uzuala (mare), ci ca sunt emise deodata, dar ca asta mica este destinata nu uzului curent, ci numismatilor colectionari.

    CINE STIE cum o fi ajuns in circulatie moneda care a ajuns la dumneata? Poate dintr-o greseala de manevrare (confundarea destinatarului) a vreunui fisic / transport, poate din… initiativa… „neinspirata” a vreunui… apropiat (necunoscator) al vreunui numismat (care sa fi „luat cu imprumut” niscaiva „maruntis”, ca sa faca economie la bancnote*)…

    * Cunosc personal sentimentul incercat de cel astfel „devalizat”, dupa ce maica-mea (din nestiinta) a folosit pt spalatul geamurilor un numar VECHI („antic”), timpuriu, al unei reviste (revista tiparita – pe vremea aceea – pe hartie de ziar), numar rar pe care il cautasem – pt completarea inceputului colectiei – vreo doi ani si pe care platisem – din cauza raritatii, pt ca sa pot convinge „preopinentul” sa mi-l vanda – aproape un sfert din bursa lunara. Si nici macar nu apucasem inca sa il citesc in intregime… (DE ACEEA era la indemana, „la capul patului”, de unde maica-mea „a eliberat locul – in mod util – de vechiturile inutile”.)

    • oanaclara zice:

      m atasat si eu link catre un articol la aceasta postare. Acolo scrie ca sunt 2 tipuri de moneda noua: primul cel pus in circulatie pentru a fi utilizat(asa cum am nimerit eu cele 2 exemplare – acum am doua), al doilea, din metal pretios, pentru colectionari.

Lasă un răspuns

