Dialoguri inocente


Cristi:

– Mami, cum sunt prinsi in urechi cerceii tai? Se scot? Pot si eu sa vad?

– Daca esti asa de curios , uite,  scot unul sa vezi si tu cum e prins, ii raspund.

– Brrrrr, e terifianta gaura din urechea ta, mami!

😀

Danut, inainte de Revelion:

– Abia astept 12 noaptea sa beau si eu „sampoanie”!

Dupa ce gusta:

– Nu e buna sampoania asta ! Are gust de vin!

😀

Danut:

– Imi plac artificiile de Revelion, dar pocnitorile ma enerveaza pentru ca fac prea mult zgomot. De ce trebuie sa arunce oamenii cu pocnitori?

– E un obicei, Danut. Oamenii impusca anul cel vechi pentru a putea veni anul nou.

– La cat l-au impuscat, cred ca  a murit deja, imi raspunde el.

😀

In timp ce curatam un somn, Danut intreaba curios:

– De ce a prins pescarul un somn atat de mic?

– Pentru ca sforaia prea tare, i-am zis glumind si asteptand o replica pe masura.

– Si acum mai sforaie? a intrebat iar piticul .

– Bineinteles ca nu.

Cristi:

– Mai Danut, tu nu vezi ca mama glumeste? Cum sa sforaie pestii in apa? In primul rand nu se aude sforaitul si in al doilea rand le intra apa in gura .

😀

Despre oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în De-ale lui Dănuţ :), personal și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Dialoguri inocente

  1. Gingăşia copiilor este adorabilă
    Îmi place cum îi educi.
    Sigur, perpetuezi un model.Te admir!
    Madi şi Onu

  2. Pingback: colţul cu vechituri (6) « Colţu' cu muzică

  3. psi zice:

    copii tăi sfătoşii! mi-e drag când povesteşti despre ei, despre zicerile lor. 🙂

  4. Pingback: am urcat câteva trepte-n aer | absolut obişnuit

  5. VictorCh zice:

    Si CHIAR A FOLOSIT Cristi cuvantul „terifiant”?

    • oanaclara zice:

      Da, chiar l-a folosit. Au un vocabular… 🙂
      Lui Cristi ii place sa citeasca . Ieri am fost cu picii la gara sa cumpar un bilet de tren si pentru ca tot eram acolo, am urcat cu ei si la etaj, la biblioteca (avem cu ce ne mandri-e a doua biblioteca din lume situata intr-o gara). Cristi era trist pentru ca nu a gasit acolo „Odiseea”. A citit „Iliada” , imprumutata de la biblioteca scolii si era nerabdator sa cireasca si „Odiseea”.
      M-a mai amuzat intr-o zi cand a citit o carte despre Egipt si a venit sa imi spuna:
      – Mami , am aflat ca Tutankamon a fost ucis si stiu si cine sunt suspectii.
      Simpatic, nu? 🙂

      • VictorCh zice:

        „Da, chiar l-a folosit. Au un vocabular… 🙂 ”
        …terifiant 😆

        „…a citit o carte despre Egipt si a venit sa imi spuna:
        – Mami , am aflat ca Tutankamon a fost ucis si stiu si cine sunt suspectii.”
        Sa nu-mi spui ca la varsta lui a citit deja „Faraonul” lui Sienkiewicz!?! Ar fi mai precoc* chiar si decat mine (eu n-am ajuns „acolo” decat pe la vreo 12 ani)… 😛
        * CUNOSC forma corecta…

        • oanaclara zice:

          🙂 A citit o carte despre Egiptul Antic. Un fel de enciclopedie. Ii place sa citeasca astfel de carti. Acum are „Mari enigme ale trecutului” . E nou-nouta (i-a adus-o Mosu’) si astept s-o termine ca s-o pot citi si eu in liniste.

  6. Pingback: colţul european – 7 « Colţu' cu muzică

  7. Aliosa zice:

    @ Oana,
    Bună seara !
    Magistral dialog MAMĂ – COPII !
    Oare de ce nu-s mai multe MĂMICI ca tine și mai muți copilași ca DĂNUȚ și CRISTI ?
    Îmi pare rău că nu toți ADULȚII și-au dat seama că în secolul XXI al mileniului III , COPIII nu spun doar „ LUCRURI TRĂSNITE ” ci și LUCRURI INTELIGENTE , EXTRAORDINARE !!!
    Iar CRISTI și DĂNUȚ spun lucruri extraordinare !
    Sincer, ți-am mai spus și-o repet : felicitări pentru modul cum îți crești și educi copilașii !
    De-aș avea competențele necesare, ți-aș acorda MEDALIA de cea ma bună MĂMICĂ pe anul 2011 !
    Ca să le dai aceeași bună educație și pe linia ALIMENTAȚIEI SĂNĂTOASE, ie invit pe :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    căci, îngerașii tăi, merită tot ce-i mai bun !
    Să trăiți fericiți !
    Cu respect,
    Alioșa.

    • oanaclara zice:

      Multumesc! Majoritatea parintilor isi cresc cu drag copiii, deci nu ma consider speciala pentru asta.
      Te vizitez imediat. 🙂

      • VictorCh zice:

        CU DRAG si-i cresc intr-adevar majoritatea, dar nu neaparat si cu pricepere – si (din pacate) MULTI parinti nici macar nu-si dau seama ca ar trebui sa-si dea mai mult interes pt activitatea care ar trebui sa fie principala lor responsabilitate, si ca poate ca ar trebui ca in acest scop sa invete CUM s-o faca in mod cat mai eficient si cu cele mai bune rezultate.
        Felicitari pt faptul ca dumneata STII cat de importanta si de non-stop solicitanta este indeletnicirea asta, si ca (dupa cum dovedeste realitatea) stii si CUM anume s-o faci.

  8. Marian S zice:

    Somn, ai??? Te lauzi, dunăreanco??? Pe la capitalişti, pe-aici, ni se limbă plimba-n gură când auzim acest cuvânt!!!

    Hai să adaug si eu una: iei peştele şi le zici copiilor că peştele a înotat destul în apă, acum e timpul să-l înveţi să înoate în ulei!!! 🙂

  9. Stefania zice:

    Ce simpatici sunt copilasii tai Oana, din replicile lor am dedus asta. Sunt convinsa ca e o incantare pentru tine sa-i ai ca interlocutori.

    Va doresc numai bine tuturor! 🙂

    • oanaclara zice:

      Sunt detinatorii unei altfel de intelepciuni…una simpla, concreta, pe care noi,adultii, am uitat-o de multa vreme. Trebuie doar sa ii asculti ca sa te binedispuna. 🙂 Numai bine si tie!

  10. Loryloo zice:

    Intotdeauna ma binedispun teribil cand vin la tine in vizita si citesc despre baietii tai 😀 Sunt tare scumpi si isteti!

Lasă un răspuns

