Ironic


In prima zi a anului am fost undeva, in vizita. Bineinteles ca am parcat masina in fata blocului persoanei respective. Nimic neobisnuit pana acum.

Cand m-am intors la masina , am  gasit un ziar (uitat, aruncat, pus intentionat acolo… ?) asezat chiar langa roata , alaturi de ambalajul unei artificii. Nu mi-ar fi atras atentia , daca nu as fi citit titlul articolului de pe acea foaie: „Nu mai ascundem gunoiul sub pres!”

Am izbucnit in ras. Orasul arata ca o mare groapa de gunoi dupa Revelion. Gunoiul nu mai era sub pres, ci pe strazi. Iata si cateva imagini:

Această prezentare necesită JavaScript.

About oanaclara

"Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele." - Rabindranath Tagore
Acest articol a fost publicat în personal și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Ironic

  1. lorelei spune:

    Si o dedicatie muzicala pentru asa o postare…😉

  2. Pingback: overstock | absolut obişnuit

  3. Microcamere spune:

    La multi ani, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii, impliniri si tot ceea ce va doriti. La multi (b)ani.

  4. Ciupanezul spune:

    La multi ani si multa sanatate sa ai. Fie ca Anul 2012 sa aduca numai fericire, bucurii si bunastare in familie.

  5. psi spune:

    la mulţi ani! un an bun, mai bun să ai alături de frumoşii tăi!

  6. Aliosa spune:

    @ OANA,
    LA MULȚI ANI !
    Să ai parte în Anul NOU ce abia a început, de sănătate, împlinirea tutruror dorințelor și bucurii alături de îngersșii tăi , CRISTI și DĂNUȚ !
    Bine că sub roată nu era ceva ce putea exploada la ridicarea ziarului…..
    După REVELION toate locațiile unde lumea a petrecut, a rămas ca după uragan…..
    Să ne vizităm și citim cu bine !
    INVITAȚIE SPECIALĂ :
    http://aliosapopovici.wordpress.com/
    la comentariul nr. 9 ( NOUĂ ) am postat un link ce te duce în lumea MUZICII ITALIENE de altădată ….
    Dă click pe link , derulezi , alegi și asculți pe cine vrei, de vrei !
    Cu prietenie,
    Alioșa.

    • oanaclara spune:

      🙂 La multi ani! Multa sanatate si bucurii in noul an!
      Nu am atins ziarul, doar l-am fotografiat. M-a amuzat mesajul de pe el. Am uitat sa ii povestesc asta nasei mele de botez (pe ea am vizitat-o) . E o batranica tare simpatica si ii place sa stea la povesti cu mine.
      Multumesc pentru muzica!

  7. Ulise spune:

    Intenţia contează!

  8. Costin Comba spune:

    fii fara grija, nu va dura mult pana cand gunoiul va fi ascuns sub pres…

  9. VictorCh spune:

    Din pacate, gunoaiele la care ma gandesc eu nu le ascunde nimeni nicaieri – nici macar sub vreun pres.😦

    Pai daca dumneata „parchezi” masina la asa distanta de bordura, nu-i de mirare ca se ingusteaza locul disponibil pt trecere.😛

  10. Marian S spune:

    Aha, deci limba romana. Se vede treaba ca nu stii cum e cu germana!!! 🙂

    Limba germana este simpla. O persoana cunoscatoare a limbii latine, si obisnuita cu declinarile, o invata fara mari dificultati. Acest lucru, de altfel, este mentionat de profesorii de germana la inceputul fiecarui ciclu de studii. Apoi se incepe cu studiul unor der, die, das, den, des, dem etc. si din nou se reaminteste ca tot restul este de o logica dezarmanta. Ca sa ilustram ceea ce tocmai am afirmat, sa luam un exemplu practic. Pentru inceput, cumparati Cartea de Limba Germana. Este un volum minunat, cu coperti cartonate, publicat la Dortmund si care povesteste despre obiceiurile Hotentotilor (auf Deutsch : Hottentotten). In carte se povesteste cum cangurii (Beutelratten) sunt prinsi si inchisi in custi (Kotter), acoperite cu o tesatura (Lattengitter) care sa-i fereasca de ploi. Aceste custi se numesc in germana “custi acoperite cu pinza” (Lattengitterkotter) si atunci cind contin un cangur, ele sunt numite
    Lattengitterkotterbeutelratten. Intr-o zi Hotentotii au arestat un asasin (Attentater), acuzat ca ar fi omorit o mama (Mutter) Hotentota(Hottentottenmutter), avind un fiu cam prostut si bilbiit
    (Stottertrottel). O astfel de femeie se numeste in germana
    Hottentottenstottertrottelmutter iar asasinul ei este un
    Hottentottenstottertrottelmutterattentater. Potera captureaza asasinul si il inchide provizoriu intr-o cusca pentru canguri
    (Beutelrattenlattengitterkotter), dar captivul evadeaza. Imediat, toti
    pleaca in cautarea fugarului, si deodata, un razboinic Hotentot se
    intoarce strigind: – Am prins asasinul (Attentater)! – Da? care?, intreaba seful de trib. – Pe Lattengitterkotterbeutelratterattentater, raspunde razboinicul. – Cum adica, asasinul din cusca de canguri acoperita cu pinza? intreaba seful Hotentotilor. – Pai, -raspunde bastinasul- pe Hottentottenstottertrottelmutterattentater. (Asasinul mamei hotentote a copilului prostut si bilbiit). – A, asa, da! raspune seful Hotentotilor.
    Puteai sa zici de la inceput ca l-ai prins pe:
    Hottentottenstottertrottelmutterlattengitterkotterbeutelrattenattentater.
    Dupa cum vedeti, limba germana este o limba simpla. Trebuie sa aveti doar un pic de bunavointa…
    P.S.: acesta nu e cel mai lung substantiv din limba germana, exista unele de lungime 90 litere !!!!!

    • Marian S spune:

      Tiiiiii… asta era pentru articolul cu limba romana, dar m-am zapacit!!! 🙂

      • oanaclara spune:

        Stai linistit ca am inteles la ce te refereai.🙂 Gluma despre limba germana e inspirata si haioasa rau. Am postat-o si eu la un moment dat.

        • VictorCh spune:

          Gluma? Crezi?
          Crezi ca acest mod de compunere a cuvintelor in germana nu este adevarat? Sau crezi macar ca aceste cuvinte germane prezentate, astfel compuse, sunt ireale?
          In opinia mea, textul reprezinta doar o prezentare (!) – intr-o forma voit (si reusit) anecdotica (prin exemplificarea aleasa) – a unei realitati lingvistice.

          • oanaclara spune:

            Textul in sine e o anecdota. Stiu de la Cristi faptul ca in limba germana substantivele se scriu cu litera mare si adjectivele se adauga substantivelor formand cuvinte noi. Cam aici se termina cunostintele mele de limba germana. Am invatat franceza si engleza in scoala.

  11. Florin spune:

    Si in fata la Continental era dezastru ieri, la 3 zile dupa ”marele eveniment”.. sticle sparte, ambalaje de la petarde.. cutii.. Cred ca puteai ghici si ce meniu s-a servit in zona..

Lasă un răspuns

